98IamLegend98
Hayalet Avcısı
- En iyi cevaplar
- 0
başlıkta belirttim
ben:
hatırlaması zordu ama hatırladığıma göre sürüm alpha nın ilk sürümüydü oyun eskilikten açılmıyodu
sonra bi iki sürüm ilerledi oyun açıldı ekranda koskoca bir deniz vardı azda grass vardı tabi alpha da çimenler çok yeşildi ve açlık sistemi yoktu bi adadaydım bi ağaç vardı bikaçta toprak ve bir tepe. onun dışında hep denizdi.
ben:
hatırlaması zordu ama hatırladığıma göre sürüm alpha nın ilk sürümüydü oyun eskilikten açılmıyodu
sonra bi iki sürüm ilerledi oyun açıldı ekranda koskoca bir deniz vardı azda grass vardı tabi alpha da çimenler çok yeşildi ve açlık sistemi yoktu bi adadaydım bi ağaç vardı bikaçta toprak ve bir tepe. onun dışında hep denizdi.