Affiliction
Ağaç Yumruklayıcı
- En iyi cevaplar
- 0
Arkadaşlar Öncelikle Merhaba;
Normalda bu tür şeylere hiç karışmam yani isteyen istedigi gibi server yapabilir.Tamam bunu anlarım fakat Türkiyede Faction server açıpda içine saçma saçma şeyler koyan çocuklar yüzünden eski tadında faction serverlar bulmak artık mümkün degil.Ben bügün burda size Faction&Wars nasıl olmalıdır onunla ilgili bir kaç öneride bulundum.Umarım beni bu konuda desteklersiniz.Neyse Konumuza geçelim..
1-Lapis/Hammadde:Normalde Faction serverlarda oyuncular kendi emekleriyle exp/vs kasarak kendini geliştirir fakat bu lapis tam anlamıyla saçmalık.Önüne gelene Free Bir Pickaxe veriyorlar ve seni aptal gibi orda 1 Saat çalıştırıyorlar.Sonuç 30 Level olucaksın ve gidip İtem basıcaksın.Herkesin yapabilicegi bir şey yetenek,emek gerektirmez.Tam anlamıyla Saçmalık.
2-Enchantment/Anvil/:Arkadaşlar Enchantment olayı nerdeyse Faction serverindaki en önemli konulardan birisidir.Enchantment bildiginiz gibi diğer oyuncularla PVP sırasında verdiginiz Hasarı Arttırıcak/Korumayı Arttırıcak Vs Büyüleri itemlerinize basmaya yarar.Fakat önemli olan faction serverlarda İnsanlar Enchantment/Anvil gibi şeyleri artık hazir bulmakdan bir çoğu nasıl craft edileceğini bile bilmiyor./warp enc yaz enchament alanına git yok /warp anvil hazır anvillare git.Bunlar bana saçma geliyor sonuçta Faction serverlarda Kale yapılması gerektiği için herkesin kendine yapması gerekmektedir.Bilmiyorum ama bana Fazlalık ve saçmalık geliyor.
3-Arsa Sistemi /Warp Arsa:Arkadaşlar bundada saçma olan Faction açılımı genelde(yabancı ülkelerde)Faction&Wars olarak geçer.Yani klanların birbirle çarpışması ve kazanan klanın diger klanin kalesini bir güzel yağmalaması ve isterse kaleyi kendisi almasi.Fakat Türkiyede bu mümkün degil çünkü warp arsa diye bir şey var.Adam Faction Serverina giriyor ve normal survival takılıyormuş gibi arsadan ev satın alıyor öyle geçinip gidiyor.Faction denince aklıla gelen ilk şey Kalelerdir.Bilmiyorum buda bana çok saçma geliyor Warp Arsanın Faction serverla yeri yok.
4-Lockette Plugini-Arkadaşlar bilginiz gibi bu plugin chestlerini Sign/tabele/ koyarak diger oyuncuların erişmesini yasaklıyor.Fakat şimdi şöyle bir sıkıntı var.Size başıma gelen bir olayı anlatayım.Birgün Faction serverda adamın kalesini/evini vs herşeyini ele geçirdim fakat Chestlerde Sign var ve ben oraya Claim attım yani ne adam açabiliyor nede ben açabiliyorum ordaki Chestleri.Admin geldi admine anlattım olayı ve Serverdan ban yedim.Yani nasil bir yaş kitlesi ile oyun oynuyoruz siz düşünün.Chestini ve itemlerini korumaya almak istiyorsan oraya Claim atıcaksın ve orayı koruyacaksın.Adamlar ormana chest koymuş Sign yapiştırmış Kimse ne kırabiiliyor ne açabiliyor öyle Hem görüntü Kirliliği hemde Faction Kurallarına aykırı.Dedigim gibi arkadaşlar buda bana baya saçma geliyor.
Arkadaşlar Şimdilik Aklıma gelenler bunlar.Umarım ileride Faction&Wars açmak isteyenler olursa önerilerimi dikkate alarak açar
Okudugunuz için teşekkür ederim
Not:Arkadaşlar böyle bir server bulan varsa bana Mesaj olarak İpsini atabilirmi Lütfen
Normalda bu tür şeylere hiç karışmam yani isteyen istedigi gibi server yapabilir.Tamam bunu anlarım fakat Türkiyede Faction server açıpda içine saçma saçma şeyler koyan çocuklar yüzünden eski tadında faction serverlar bulmak artık mümkün degil.Ben bügün burda size Faction&Wars nasıl olmalıdır onunla ilgili bir kaç öneride bulundum.Umarım beni bu konuda desteklersiniz.Neyse Konumuza geçelim..
1-Lapis/Hammadde:Normalde Faction serverlarda oyuncular kendi emekleriyle exp/vs kasarak kendini geliştirir fakat bu lapis tam anlamıyla saçmalık.Önüne gelene Free Bir Pickaxe veriyorlar ve seni aptal gibi orda 1 Saat çalıştırıyorlar.Sonuç 30 Level olucaksın ve gidip İtem basıcaksın.Herkesin yapabilicegi bir şey yetenek,emek gerektirmez.Tam anlamıyla Saçmalık.
2-Enchantment/Anvil/:Arkadaşlar Enchantment olayı nerdeyse Faction serverindaki en önemli konulardan birisidir.Enchantment bildiginiz gibi diğer oyuncularla PVP sırasında verdiginiz Hasarı Arttırıcak/Korumayı Arttırıcak Vs Büyüleri itemlerinize basmaya yarar.Fakat önemli olan faction serverlarda İnsanlar Enchantment/Anvil gibi şeyleri artık hazir bulmakdan bir çoğu nasıl craft edileceğini bile bilmiyor./warp enc yaz enchament alanına git yok /warp anvil hazır anvillare git.Bunlar bana saçma geliyor sonuçta Faction serverlarda Kale yapılması gerektiği için herkesin kendine yapması gerekmektedir.Bilmiyorum ama bana Fazlalık ve saçmalık geliyor.
3-Arsa Sistemi /Warp Arsa:Arkadaşlar bundada saçma olan Faction açılımı genelde(yabancı ülkelerde)Faction&Wars olarak geçer.Yani klanların birbirle çarpışması ve kazanan klanın diger klanin kalesini bir güzel yağmalaması ve isterse kaleyi kendisi almasi.Fakat Türkiyede bu mümkün degil çünkü warp arsa diye bir şey var.Adam Faction Serverina giriyor ve normal survival takılıyormuş gibi arsadan ev satın alıyor öyle geçinip gidiyor.Faction denince aklıla gelen ilk şey Kalelerdir.Bilmiyorum buda bana çok saçma geliyor Warp Arsanın Faction serverla yeri yok.
4-Lockette Plugini-Arkadaşlar bilginiz gibi bu plugin chestlerini Sign/tabele/ koyarak diger oyuncuların erişmesini yasaklıyor.Fakat şimdi şöyle bir sıkıntı var.Size başıma gelen bir olayı anlatayım.Birgün Faction serverda adamın kalesini/evini vs herşeyini ele geçirdim fakat Chestlerde Sign var ve ben oraya Claim attım yani ne adam açabiliyor nede ben açabiliyorum ordaki Chestleri.Admin geldi admine anlattım olayı ve Serverdan ban yedim.Yani nasil bir yaş kitlesi ile oyun oynuyoruz siz düşünün.Chestini ve itemlerini korumaya almak istiyorsan oraya Claim atıcaksın ve orayı koruyacaksın.Adamlar ormana chest koymuş Sign yapiştırmış Kimse ne kırabiiliyor ne açabiliyor öyle Hem görüntü Kirliliği hemde Faction Kurallarına aykırı.Dedigim gibi arkadaşlar buda bana baya saçma geliyor.
Arkadaşlar Şimdilik Aklıma gelenler bunlar.Umarım ileride Faction&Wars açmak isteyenler olursa önerilerimi dikkate alarak açar
Not:Arkadaşlar böyle bir server bulan varsa bana Mesaj olarak İpsini atabilirmi Lütfen