- En iyi cevaplar
- 0
En tuhafa ve en kavgacıya adayım.
Chica Grrr!..EN TANINMAYANA ADAYIM!!!
Chica Grrr!..EN TANINMAYANA ADAYIM!!!
+500 ego pointEn tuhafa ve en üşengece adayım
O değil de ödüller ne :|
+500 ego point
Aday olsun bidaha çıkmazsın nihahahahhahaHı keşke adaya ollmasaydım
(Bu adaylıktan çıkmak istiyorum anlamına gelmiyor ._.)
Arkadaş adam numara yazmayın ismini yazın diyor. Bir de kocaman kocaman yazmış. Lütfen biraz konuya dikkat edin ya3'e adayım
tamam özür dilerimArkadaş adam numara yazmayın ismini yazın diyor. Bir de kocaman kocaman yazmış. Lütfen biraz konuya dikkat edin ya![]()
Fake olmanın zararları işte ne olacaktamam özür dilerim![]()