2.Forum Ödülleri 2.Tur

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Böyle şeylerde kendi özelliklerimi öne çıkarmaktan nefret ederim ama en cool (3), en tuhaf (10) ve en zekiye (15) adayım.

Bu yazıyı bile istemeden yazdım ama katılmak istedim ve kimse beni bir şeye aday göstermediğinden bu "pis işi" kendim yapmak zorundaydım.

Pis iş: Kendini övercesine özelliklerinden bahsetmek.
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Böyle şeylerde kendi özelliklerimi öne çıkarmaktan nefret ederim ama en cool (3), en tuhaf (10) ve en zekiye (15) adayım.

Bu yazıyı bile istemeden yazdım ama katılmak istedim ve kimse beni bir şeye aday göstermediğinden bu "pis işi" kendim yapmak zorundaydım.

Pis iş: Kendini övercesine özelliklerinden bahsetmek.
En zeki ?
En tuhaf ?


----------------------------------
(imza)
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ne diyeyim. Ben tuhafım. Hatta bu yüzden bana 6. Sınıftan beri "Tuhaf" benzeri lakaplar takılmıştı. (En tuhaf ve en işsize adayım...)
 

Cazza144

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
En iyi tasarımcıya aday olayım bari . ( 2 kere yazmışsın ayrıca )
@Tario76 Mimarlığa sen bakarsın artık .d
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
En İşsiz! , En Tanınmayan! , En Üşengeç'e

EEE, neyse okadar üşengecümkü yazaıyı bitirmek istemiyorum pfff neyse.
 
Son düzenleme:
Üst