3 Milyon TL'niz Olsaydı Neler Yapardınız? || İçeriye Girin :) ||

P4RS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :

1)En iyi oyun bilgisayarını alırdım.(5000 tl)
2)Alabildiğim kadar oyun alırdım.(5000 tl)
3)Multiplex villa alırdım.(1.500.000 tl)
4)Bir adet Koinshegg marka araba alırdım.(590.000 tl)
5)Bir şirketin alabildiğim kadar hissesini alırdım böylece o hisselerden gelen parayla zengin olurdum.(900.000 tl)
Çok Yaratıcı :)
 

Zorinkun

Blaze Yokedici
En iyi cevaplar
4
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :


Aklımdan o kadar çok şey geçiyor ki yazamıyorum :(
 
W

WitherMan

Ziyaretçi
500.000 lirasını fakirlere dağıtırdım. Sonra sade bir ev birde araba alıp yaşardım.
 

LarcousSourceTR

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :


1- Dünyanın en iyi bilgisayarını alırdım .
2- İyi Bir Lamborghini Alırdım
3 - Kaykay - bmx gibi şeyler alırdım
4- Gerisini de saklardım
 
W

WitherMan

Ziyaretçi
Benim 3 milyon TL'm olsa;
Olmayacağı için boş hayaller kurmanın gereği yok.

Yoo olmayacak diye bir şey yok ki ? Adam akıllı okulunu oku. Adam gibi bir işin olsun çok çalış elbette bu 3 milyon da olur daha fazlası da. Olmayacak diye bir şey yok. Ne zaman bu iş olmayacak bunlar olmaz desem hep oluyor. Olmayacak diye bir şey yok.
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
Yoo olmayacak diye bir şey yok ki ? Adam akıllı okulunu oku. Adam gibi bir işin olsun çok çalış elbette bu 3 milyon da olur daha fazlası da. Olmayacak diye bir şey yok. Ne zaman bu iş olmayacak bunlar olmaz desem hep oluyor. Olmayacak diye bir şey yok.
3 milyon TLyi okuyarak kazanmak için einstein olmak lazım
 
Üst