Forumda çok fazla durmadığımız için ve bugün BETA olarak ekleneceği için ekledik.Herobrine chamber yazıyor fakat ben göremedim kör olabilir miyim ?
@WeepingAngelTR
Tüm oyunlarda kullanılan API sistemine TOP5 kodlamıştık, maalesef versiyon değiştirmeyi unutup güncelletince sunucular yeni güncelleme var diye döngüye girmiş. Sorunlar şimdi çözüldü ve hepsi aktif.Yeni oyun hayırlı olsun oynamak için gelirim, sabah tüm oyunlar kapalıydı. (Faction hariç)
@WeepingAngelTR
Sunucunuzda düzenli olarak oynayan birisi olarak önerilerimi belirtmek istiyorum.
AntiHack kaynaklı vuruş sorunları var, koşarken adamın dibine girmem gerekiyor vurmak için (SG sunucusunda)
Reach açan oyuncular gördüm ve atılmıyorlar (SG sunucusunda)
KillAura açabiliyorlar (SG sunucusunda) (Rage KillAura)
Küfür engeli getirirseniz sevinirim.
Aktif olgun yetkili sayısını artırırsanız sevinirim.
@CowboyBebopTR @WeepingAngelTR
Dibine girdiğinde bile önce yok sayıyor sonraki vuruşlar geçerli oluyor, haliyle adam gibi teke tek kapışmalar da tarih oluyor.