Asosyellik

BaranArslanMRJ

100. Sipariş - 50+ Müşteri | www.kareblok.com
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar sizce biz hayatımızı bilgisayarda geçirerek vaktimizimi çalıyoruz ?
Arkadaşlarımızın bol çevresi var iken bizim neden yok ? Biz niye gezip tozmak yerine bilgasayar'ı tercih ediyoruz ?
Hayatı onlar mı yaşıyor yoksa biz mi ?

 
  • Beğen
Reactions: DIO

Jacops

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Biz bilgisayar başından oturmaktan başka bir şey yapmıyoruz onlar geziyor,yemek yiyor,eğlenceli mekanlarda eğleniyor.
Hayat onlara güzel bize değil.
 

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Çevrenin geniş olması iyi bir şey değildir. Yanısıra Internet'te de arkadaşların olabilir. Öğretmenlerinizin ve/veya velilerinizin algıladığı şekilde sosyallik yaşayacak bir dünyada değiliz ne yazıkki. Küçüklükten beri yabancılarla konuşulmaması gerektiğini öğütleyenler şimdi de sosyallikten bahseder oldular.
 

onikiasd

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
İnternette kaybedeceğin bir şey yok ama gerçekte iken çok şey kaybedebilirsin mesela
Para,Arkadaş,Saygı,Ün,Çevre,Tip,Para ve para ama en önemlisi de para

Edit:
Parayı demişmiydim
 

BraveHero

Dobloyu n'aptın
En iyi cevaplar
1
Çevrenin geniş olması iyi bir şey değildir. Yanısıra Internet'te de arkadaşların olabilir. Öğretmenlerinizin ve/veya velilerinizin algıladığı şekilde sosyallik yaşayacak bir dünyada değiliz ne yazıkki. Küçüklükten beri yabancılarla konuşulmaması gerektiğini öğütleyenler şimdi de sosyallikten bahseder oldular.
Haklısın.
Örneğin benim 3 yıldır internette tanıdığım samimi bir arkadaşım var.
@FlyingPegasus =

Ultra İfşa
@SüperAhmet @Goktug14 @Herkes
 

Rayandu

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Para ve hastalık gibi olaylar işin içine girmediği sürece insan kendine nasıl davranacağını kendi seçer. Sen bilgisayar başında durup asosyal olmayı tercih etmişsin. Ben ise hem bilgisayar başında durmayı, hem de ortamları seçtim. Ve ortam parasını babamdan karşılamıyorum, bana Allah'ımın miras olarak verdiği gücü kullanarak karşılıyorum. Ve benim arkadaş çevrem 3 - 4 kişiden falan oluşuyor. Sınıfta 34 kişi var ve %99'luk kısmı kültürsüz ve saygısız insanlar. Benim özgüvenim doruk noktadadır ama kimseyle konuşmam.

Arkadaş çevresi nasıl bir şey sana söyleyeyim mi :

  • Serviste arka kısımda bir kız topluluğu vardır. Bunlar sürekli instagram ve facebook'dan bahseder ve serviste arsız bela şarkıları ile triplere girerler. Uzak durulması gereken tiptir.
  • Ve 1 - 2 tane artık kız tipleri vardır. Bunlar sürekli fake mesaj sesi yaparlar. Kendilerini Tumblr kızı sandıklarından sanki hayat çok zormuş gibi telefon ekranına bakıp "puff, off" çekerler. Amaçları dikkat çekmektir. Tehlikeli değillerdir.
  • Ve apaçi tipler vardır. Bunlar olmayan tipe bir jöle sürerler. Genellikle 3 - 4 kişilerdir ve arkadaşlarının sırtlarından tutarlar ve sarhoş havası vermek için sağa sola sallanarak gezerler. Bu bulaşıcıdır. Apaçi ile arkadaş olan körle yatan şaşı kalkar hesabı ona benzer. Uzak durulması gereken tiplerdir. Sigara içip havalı olduklarını sanırlar. Bazıları olay çıkartabilir ve ertesi gün "2 kişi bir okul basmışız piuff" lafı ile dikkat çekmeye çalışırlar.
  • Şaklaban tipler vardır. Bunlar sınıfın en arka sırasındadır. Ve sürekli espri yapmaya çalışırlar. Komik olduklarını ve kızları etkilediklerini sanarlar. Bunla arkadaşlık kuranlar kısa süre içinde bunlara benzer.
Kısacası her önüne gelenle arkadaşlık yapmak pişmanlıktır. Kız arkadaş da edinmemek lazım lise zamanları.
 

Flawless

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence sen olayı fazla abartmışsın çık dışarı azıcık ne olacak? Fazla bilgisayarla uğraşma belli bi yere kadar takıl :C
 

Mockingjayy

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
"Sıradan bir internet kullancısı değilseniz,dışarıdaki herkes size hela vela velvela gözükür"

- @Vienicome ;(




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Son düzenleme:

goliac

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Para ve hastalık gibi olaylar işin içine girmediği sürece insan kendine nasıl davranacağını kendi seçer. Sen bilgisayar başında durup asosyal olmayı tercih etmişsin. Ben ise hem bilgisayar başında durmayı, hem de ortamları seçtim. Ve ortam parasını babamdan karşılamıyorum, bana Allah'ımın miras olarak verdiği gücü kullanarak karşılıyorum. Ve benim arkadaş çevrem 3 - 4 kişiden falan oluşuyor. Sınıfta 34 kişi var ve %99'luk kısmı kültürsüz ve saygısız insanlar. Benim özgüvenim doruk noktadadır ama kimseyle konuşmam.

Arkadaş çevresi nasıl bir şey sana söyleyeyim mi :

  • Serviste arka kısımda bir kız topluluğu vardır. Bunlar sürekli instagram ve facebook'dan bahseder ve serviste arsız bela şarkıları ile triplere girerler. Uzak durulması gereken tiptir.
  • Ve 1 - 2 tane artık kız tipleri vardır. Bunlar sürekli fake mesaj sesi yaparlar. Kendilerini Tumblr kızı sandıklarından sanki hayat çok zormuş gibi telefon ekranına bakıp "puff, off" çekerler. Amaçları dikkat çekmektir. Tehlikeli değillerdir.
  • Ve apaçi tipler vardır. Bunlar olmayan tipe bir jöle sürerler. Genellikle 3 - 4 kişilerdir ve arkadaşlarının sırtlarından tutarlar ve sarhoş havası vermek için sağa sola sallanarak gezerler. Bu bulaşıcıdır. Apaçi ile arkadaş olan körle yatan şaşı kalkar hesabı ona benzer. Uzak durulması gereken tiplerdir. Sigara içip havalı olduklarını sanırlar. Bazıları olay çıkartabilir ve ertesi gün "2 kişi bir okul basmışız piuff" lafı ile dikkat çekmeye çalışırlar.
  • Şaklaban tipler vardır. Bunlar sınıfın en arka sırasındadır. Ve sürekli espri yapmaya çalışırlar. Komik olduklarını ve kızları etkilediklerini sanarlar. Bunla arkadaşlık kuranlar kısa süre içinde bunlara benzer.
Kısacası her önüne gelenle arkadaşlık yapmak pişmanlıktır. Kız arkadaş da edinmemek lazım lise zamanları.
Betimlemelerin çok hoş, bana Centilmenler ve Oyuncular kitabını hatırlattı. O kitabı okuduktan sonra ben
de sınıfımdaki insanları sınıflandırmaya başlamıştım. Bide son cümle bana yazılmış herhalde :D.
 
Üst