Asosyellik

CMO

Emekli
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
--------------- ASOSYAL OLMAK Mİ ? ------------------------
Bu özelliğiniz daha iyi şeylere çevirebilirsiniz. Ben mesela ağ sistemleri okumaktayım.
Fazla dışarı çıkan bir insan değilim fakat derslerim ve ağ eğitimi benim için daha önemli ileride bana para verecek bu dersler.
Kısaca asosyal olun fakat belli bir amacınız olsun. mesela ben ileride hep bilgisayarlarla ile uğraşacağım bu benim mesleğim olacak
Her bilgisayarla uğraşan asosyal olmaz. Bence bu özelliğiniz değerlendirin. lise geçtiğiniz zaman ağ sistemleri bölümüne geçin derim geleceği olan bir ders ve meslektir. Ağ sistemleri eğitimi sayesinde internet dünyasına hükmedebilirsiniz. (Not: Kötü amaçlı değil.)

Daha çok şey yazıp anlatmak isterdim fakat işlerim var fazla vakti ayırmayacağım Ağ bilgisi isteyen arkadaşlar olursa her türlü bilgi verebilirim.
------------------------------------------------------------
 

Külse02

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
--------------- ASOSYAL OLMAK Mİ ? ------------------------
Bu özelliğiniz daha iyi şeylere çevirebilirsiniz. Ben mesela ağ sistemleri okumaktayım.
Fazla dışarı çıkan bir insan değilim fakat derslerim ve ağ eğitimi benim için daha önemli ileride bana para verecek bu dersler.
Kısaca asosyal olun fakat belli bir amacınız olsun. mesela ben ileride hep bilgisayarlarla ile uğraşacağım bu benim mesleğim olacak
Her bilgisayarla uğraşan asosyal olmaz. Bence bu özelliğiniz değerlendirin. lise geçtiğiniz zaman ağ sistemleri bölümüne geçin derim geleceği olan bir ders ve meslektir. Ağ sistemleri eğitimi sayesinde internet dünyasına hükmedebilirsiniz. (Not: Kötü amaçlı değil.)

Daha çok şey yazıp anlatmak isterdim fakat işlerim var fazla vakti ayırmayacağım Ağ bilgisi isteyen arkadaşlar olursa her türlü bilgi verebilirim.
------------------------------------------------------------

Bence konu aç ordan yaz,hiç olmazsa ben okurum :D
Merak ettik sonuçta...
(Anlatamadı.)
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Bende bi aralar bu sendromdaydım merak etmeyin ergenlikle alakalı biraz acı çekiceksiniz sonra geçicek :D
Not = asosyalliğin tanımını öğrenin derim ben bir asosyalim ve gurur duyuyorum staja gidiyorum kazandığım tüm paraylada koleksiyon yapıyorum manga vb gayette mutluyum yani :D
Not 2 = asosyalim fakat arkadaşlarımda var yinede kalabalık ortamlardan nefret ederim
 
I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
Sınıflandırmak mı her ne deniyorsa artık...
Zehir saçan bir ağaçtan farkı olmayan insanlara karşı ben kendi kafamda algı yaratırım. Beni anlaman için yerimde olman lazım fakat yerimde olsan bile anlayamazsın.
Belki geç olabilir bilmiyorum, fakat benim de bir arkadaş çevrem var ve bu tanımlandırdığın kalıplardan hiçbirine girmiyorum, bu da senin algılarının kapalı olduğunu, gereksiz önyargılarla gözlerine perde çektiğini gösterir. Zaten yazında da 3-4 arkadaşım var demişsin sonra da saçma sapan arkadaş grupları anlatmışsın o zaman ya sen de bu gruplardan birine giriyorsun ya da kendinle çelişen bir açıklama yapıyorsun -ki hangisini hedef alarak açıklama yaptığın konusunda kafamda net bir fikir oluşturamadığımdan cevaplıyorum- bu da demek oluyor ki yaptığın açıklama kaynağından itibaren yanlış, musluktan akan kirli su bardakta temiz olmaz, kendini musluk olarak farz edersen zaten ne anlatmak istediğim anlaşılacaktır
 

UcanKofte

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bazı arkadaşlar konuda "Bordo klavyeli olmayın. ","Dışarıda ilgimi çeken bir şey yok." bu iki cümle ilgimi çekti . İlk önce o ilk cümle ilgili konuşmak istiyorum bi daha Türkiye'nin en kalifiye,özel seçilmiş elit insanların bulunduğu askeri gruba bu tarz ismiyle dalga veya ti'ye alınma durumu olursa cidden aşırı şekilde söverim bunu bilin,neyse daha fazla sinirlenmek istemiyorum bu konuyu kapatalım.

İnsanın dışarıda ilgisini çeken bir şeyin olmaması gerçekten büyük bir sıkıntıdır.İnsanın kendisini kalabalık ortamlardan izole etmesi ileride büyük hastalıklara sebep olabilir.Başta olan sıkıntılar kendilerini insanlara ifade edemedikleri için iletişimde bulunamaz ve kendini geliştiremez.sıradaki durum ise stres,ilk başlarda pekte önemsenmeyen bir durum olsada ilerki yaşlarda bu durumun devam etmesi şeker,migren,üst solunum yolu hastalıkları,kalp hastalıkları,astım,bel ağrısı ve en kötüsü olarak kısırlık gibi hastlalıklara dönüştüğü bilinmektedir.Elinizden geldiği kadar stresten uzak durmaya çalışın pek fazla bilgisayar başında durmayın sporsal aktivitelere ağırlık vermeye çalışın ,bu sizin stres ve asosyel düşüncelerinizi bir nebze azaltacaktır.Üçüncü olarak Depresyon ,bunun genel sebebi yok her yaşta olabilen bir hastalık,genellikle bunalım ,hayattan zevk alamama,uykusuzluk,aşırı stress'e dayalı çabuk sinirlenme .Depresyonun genellikle altında yatan bir şey vardır hastalık,yakınını kaybetme,bağımlılık gibi türevlerin arkasından gelen ve kötü sonuçlar verebilen psikolojik bir hastalık,bu durumu en az hasarla kapatmak istiyorsanız 3 önemli faktör var ,İyi seçilmiş arkadaş kitlesi ,sağlıklı beslenme ve spordur.bu üçü sizi bu psikolojik durumdan kurtulmanıza yeterli olacaktır.Neyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.Dışarıda ilgini çekebilcek çok fazla şey var bilgisayarınızın başından kalkın ve elinizdeki imkanlarla daha iyi bir hayat yaşamaya çalışın hiçbir zaman isyan veya pes etmeyin ,güçlü olun ilk defada olmuyorsa 2.,3.ye deneyin tabii ki karşınızdaki insanı rahatsız etmeden yapın,neyse son diyeceğim kendinize hobi bulun spor olur mutfak işleri olur.üşenmeyip okuduysanız çok teşekkür ederim.
 

Rayandu

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bazı arkadaşlar konuda "Bordo klavyeli olmayın. ","Dışarıda ilgimi çeken bir şey yok." bu iki cümle ilgimi çekti . İlk önce o ilk cümle ilgili konuşmak istiyorum bi daha Türkiye'nin en kalifiye,özel seçilmiş elit insanların bulunduğu askeri gruba bu tarz ismiyle dalga veya ti'ye alınma durumu olursa cidden aşırı şekilde söverim bunu bilin,neyse daha fazla sinirlenmek istemiyorum bu konuyu kapatalım.

İnsanın dışarıda ilgisini çeken bir şeyin olmaması gerçekten büyük bir sıkıntıdır.İnsanın kendisini kalabalık ortamlardan izole etmesi ileride büyük hastalıklara sebep olabilir.Başta olan sıkıntılar kendilerini insanlara ifade edemedikleri için iletişimde bulunamaz ve kendini geliştiremez.sıradaki durum ise stres,ilk başlarda pekte önemsenmeyen bir durum olsada ilerki yaşlarda bu durumun devam etmesi şeker,migren,üst solunum yolu hastalıkları,kalp hastalıkları,astım,bel ağrısı ve en kötüsü olarak kısırlık gibi hastlalıklara dönüştüğü bilinmektedir.Elinizden geldiği kadar stresten uzak durmaya çalışın pek fazla bilgisayar başında durmayın sporsal aktivitelere ağırlık vermeye çalışın ,bu sizin stres ve asosyel düşüncelerinizi bir nebze azaltacaktır.Üçüncü olarak Depresyon ,bunun genel sebebi yok her yaşta olabilen bir hastalık,genellikle bunalım ,hayattan zevk alamama,uykusuzluk,aşırı stress'e dayalı çabuk sinirlenme .Depresyonun genellikle altında yatan bir şey vardır hastalık,yakınını kaybetme,bağımlılık gibi türevlerin arkasından gelen ve kötü sonuçlar verebilen psikolojik bir hastalık,bu durumu en az hasarla kapatmak istiyorsanız 3 önemli faktör var ,İyi seçilmiş arkadaş kitlesi ,sağlıklı beslenme ve spordur.bu üçü sizi bu psikolojik durumdan kurtulmanıza yeterli olacaktır.Neyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.Dışarıda ilgini çekebilcek çok fazla şey var bilgisayarınızın başından kalkın ve elinizdeki imkanlarla daha iyi bir hayat yaşamaya çalışın hiçbir zaman isyan veya pes etmeyin ,güçlü olun ilk defada olmuyorsa 2.,3.ye deneyin tabii ki karşınızdaki insanı rahatsız etmeden yapın,neyse son diyeceğim kendinize hobi bulun spor olur mutfak işleri olur.üşenmeyip okuduysanız çok teşekkür ederim.


Şuna cidden kızıyorum. Bazı şeyleri gerçekten hiç hesaba katmıyorsun. Her insanın güzel bir yüzü, 2 kolu 2 bacağı ve kusursuz bir şekli olsaydı eğer söylediğin şey geçerli olurdu. Herkes sosyal olup çevre edinmek ister, herkes ortamlara gideceği bir arkadaşı olsun ister. Fakat sosyal olup dışlanan bir kısım var bunu neden hesaba katmıyorsun ? Lisede hiç kimse olgun değildir, herkes paraya ve dış görünüşe bakar. Dış görünüşü kötü olan, mesela bir yerinde doğum lekesi gibi bir şey olan insan ne kız arkadaş edinir ne ortamlara gideceği bir arkadaş grubu. Ve onlar sosyal olmaya çalıştıklarında tepki alırlar. Bu insanı daha da strese sokmaz mı ? Şimdi bu sosyal olmak isteyip de dışlanan insan *******ı bile düşünmez mi bunu söyle bana ? Gelmiş burada bilimsel şeyler söylüyorsun. Spor yapmak isteyip de doğuştan bronşiti olan bir insan nasıl spor yapacak ? Bu insana zorla spor yaptırırsan ne olur biliyor musun ? Spor sırasında bir anda nefesi kesilerek ölür. Bu yorumun ölüm sebebi bile olabilir. Cılız olduğundan dışlanan bu insan sosyal ortamlardan dışlanıp depresyona girmesi mi daha kötü yoksa asosyal olup kendi kendini geliştirmesi mi he ? Söylesene bana güçsüz insan ?

Sen gerçek bir insan değilsin biliyor musun ? Gerçek insan nedir bunu biliyor musun ? Başkasının yüzünde patlayan tokadı hissedebilen insan, gerçek insandır. Taştan korkun olsa kalbini çıkarırsın. Ayıp be ayıp. Saygısız. Ben adaletin tazısıyım güçsüz insan. Bu tartışmayı haklı olan taraf kazanana kadar devam ettiririm.

Güçlü olmakmış hehe. Sen ne anlarsın güçlü olmaktan. Güçlü insan kendisini kendi yenebilen insandır.


 

UcanKofte

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şuna cidden kızıyorum. Bazı şeyleri gerçekten hiç hesaba katmıyorsun. Her insanın güzel bir yüzü, 2 kolu 2 bacağı ve kusursuz bir şekli olsaydı eğer söylediğin şey geçerli olurdu. Herkes sosyal olup çevre edinmek ister, herkes ortamlara gideceği bir arkadaşı olsun ister. Fakat sosyal olup dışlanan bir kısım var bunu neden hesaba katmıyorsun ? Lisede hiç kimse olgun değildir, herkes paraya ve dış görünüşe bakar. Dış görünüşü kötü olan, mesela bir yerinde doğum lekesi gibi bir şey olan insan ne kız arkadaş edinir ne ortamlara gideceği bir arkadaş grubu. Ve onlar sosyal olmaya çalıştıklarında tepki alırlar. Bu insanı daha da strese sokmaz mı ? Şimdi bu sosyal olmak isteyip de dışlanan insan *******ı bile düşünmez mi bunu söyle bana ? Gelmiş burada bilimsel şeyler söylüyorsun. Spor yapmak isteyip de doğuştan bronşiti olan bir insan nasıl spor yapacak ? Bu insana zorla spor yaptırırsan ne olur biliyor musun ? Spor sırasında bir anda nefesi kesilerek ölür. Bu yorumun ölüm sebebi bile olabilir. Cılız olduğundan dışlanan bu insan sosyal ortamlardan dışlanıp depresyona girmesi mi daha kötü yoksa asosyal olup kendi kendini geliştirmesi mi he ? Söylesene bana güçsüz insan ?

Sen gerçek bir insan değilsin biliyor musun ? Gerçek insan nedir bunu biliyor musun ? Başkasının yüzünde patlayan tokadı hissedebilen insan, gerçek insandır. Taştan korkun olsa kalbini çıkarırsın. Ayıp be ayıp. Saygısız. Ben adaletin tazısıyım güçsüz insan. Bu tartışmayı haklı olan taraf kazanana kadar devam ettiririm.

Güçlü olmakmış hehe. Sen ne anlarsın güçlü olmaktan. Güçlü insan kendisini kendi yenebilen insandır.
Dostum çok içini karartmışın sen ,gerçekten bu kadar iç karartıcı konuşman bu yaşlarda kötü biraz hayata iyi bak daha önünde nice seneler var.Liseyi bana öğretme iki kere okul değiştirdim endüstriden tut normal mesleğe kadar hepsiyle içli dışlı oldum ,senin muhabbet ettiğin gruba bağlı.Herkes dış görünüşe önem verir,kendi kalitesini düşük tutan insana adam demem ben,Tanrının doğuştan verdiği hastalık,sakatlık vs. dalga geçen insanlar acınacak türden insanlardır genellikle bu insanlar bi baltaya sap olamazlar çünkü insanları olduğu gibi kabul etmedikleri için.ayrıca "Liseli olmak" adlı konudaki yazdığım şeyi burda alıntı yaparak demek istediğimi şu
kıyafet ve saç tipine önem ver bu okuluna ve kendine saygını gösterir.
Bulunduğun ortamda tipine ve iletişim tarzına göre adam yerine konulursun bu konuda deneyimim bol anlayacağın "dikensiz gül olmaz".Ayrıca senin tek düşündüğün mantık şu Erdil hocamin karikatürü tam sana göre;

Sen kendine baştan sınır koyarsan hiçbir konuda refaha ulaşamazsın.Hastalık konusuna gelirsek Bronşiti olan insanlarda spor yapabilir
Dr. Mustafa Faysal Baysal ve birçok doktor bronşit hastalarının çoğu spor dallarında dikkatli olmak üzere yapılabilceğini söylüyor.
Ayrıca lisanslı olarak yüzme antrenörüyüm ,bilgisizlik senden ötürü.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

şu makaleleleri okumanı tavsiye ederim.
"Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür. -Yavuz Sultan Selim"
 

EminGny

İşsiz
En iyi cevaplar
1
Bazı arkadaşlar konuda "Bordo klavyeli olmayın. ","Dışarıda ilgimi çeken bir şey yok." bu iki cümle ilgimi çekti . İlk önce o ilk cümle ilgili konuşmak istiyorum bi daha Türkiye'nin en kalifiye,özel seçilmiş elit insanların bulunduğu askeri gruba bu tarz ismiyle dalga veya ti'ye alınma durumu olursa cidden aşırı şekilde söverim bunu bilin,neyse daha fazla sinirlenmek istemiyorum bu konuyu kapatalım.

İnsanın dışarıda ilgisini çeken bir şeyin olmaması gerçekten büyük bir sıkıntıdır.İnsanın kendisini kalabalık ortamlardan izole etmesi ileride büyük hastalıklara sebep olabilir.Başta olan sıkıntılar kendilerini insanlara ifade edemedikleri için iletişimde bulunamaz ve kendini geliştiremez.sıradaki durum ise stres,ilk başlarda pekte önemsenmeyen bir durum olsada ilerki yaşlarda bu durumun devam etmesi şeker,migren,üst solunum yolu hastalıkları,kalp hastalıkları,astım,bel ağrısı ve en kötüsü olarak kısırlık gibi hastlalıklara dönüştüğü bilinmektedir.Elinizden geldiği kadar stresten uzak durmaya çalışın pek fazla bilgisayar başında durmayın sporsal aktivitelere ağırlık vermeye çalışın ,bu sizin stres ve asosyel düşüncelerinizi bir nebze azaltacaktır.Üçüncü olarak Depresyon ,bunun genel sebebi yok her yaşta olabilen bir hastalık,genellikle bunalım ,hayattan zevk alamama,uykusuzluk,aşırı stress'e dayalı çabuk sinirlenme .Depresyonun genellikle altında yatan bir şey vardır hastalık,yakınını kaybetme,bağımlılık gibi türevlerin arkasından gelen ve kötü sonuçlar verebilen psikolojik bir hastalık,bu durumu en az hasarla kapatmak istiyorsanız 3 önemli faktör var ,İyi seçilmiş arkadaş kitlesi ,sağlıklı beslenme ve spordur.bu üçü sizi bu psikolojik durumdan kurtulmanıza yeterli olacaktır.Neyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.Dışarıda ilgini çekebilcek çok fazla şey var bilgisayarınızın başından kalkın ve elinizdeki imkanlarla daha iyi bir hayat yaşamaya çalışın hiçbir zaman isyan veya pes etmeyin ,güçlü olun ilk defada olmuyorsa 2.,3.ye deneyin tabii ki karşınızdaki insanı rahatsız etmeden yapın,neyse son diyeceğim kendinize hobi bulun spor olur mutfak işleri olur.üşenmeyip okuduysanız çok teşekkür ederim.
Ben orda bordo klavyeli derken askerlerimizle dalga geçmedim, dalga geçme amacıda gütmedim. Şu oturduğu yerden dünyayı kurtaran klavye delikanlılarını kastettim.
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bazı arkadaşlar konuda "Bordo klavyeli olmayın. ","Dışarıda ilgimi çeken bir şey yok." bu iki cümle ilgimi çekti . İlk önce o ilk cümle ilgili konuşmak istiyorum bi daha Türkiye'nin en kalifiye,özel seçilmiş elit insanların bulunduğu askeri gruba bu tarz ismiyle dalga veya ti'ye alınma durumu olursa cidden aşırı şekilde söverim bunu bilin,neyse daha fazla sinirlenmek istemiyorum bu konuyu kapatalım.

İnsanın dışarıda ilgisini çeken bir şeyin olmaması gerçekten büyük bir sıkıntıdır.İnsanın kendisini kalabalık ortamlardan izole etmesi ileride büyük hastalıklara sebep olabilir.Başta olan sıkıntılar kendilerini insanlara ifade edemedikleri için iletişimde bulunamaz ve kendini geliştiremez.sıradaki durum ise stres,ilk başlarda pekte önemsenmeyen bir durum olsada ilerki yaşlarda bu durumun devam etmesi şeker,migren,üst solunum yolu hastalıkları,kalp hastalıkları,astım,bel ağrısı ve en kötüsü olarak kısırlık gibi hastlalıklara dönüştüğü bilinmektedir.Elinizden geldiği kadar stresten uzak durmaya çalışın pek fazla bilgisayar başında durmayın sporsal aktivitelere ağırlık vermeye çalışın ,bu sizin stres ve asosyel düşüncelerinizi bir nebze azaltacaktır.Üçüncü olarak Depresyon ,bunun genel sebebi yok her yaşta olabilen bir hastalık,genellikle bunalım ,hayattan zevk alamama,uykusuzluk,aşırı stress'e dayalı çabuk sinirlenme .Depresyonun genellikle altında yatan bir şey vardır hastalık,yakınını kaybetme,bağımlılık gibi türevlerin arkasından gelen ve kötü sonuçlar verebilen psikolojik bir hastalık,bu durumu en az hasarla kapatmak istiyorsanız 3 önemli faktör var ,İyi seçilmiş arkadaş kitlesi ,sağlıklı beslenme ve spordur.bu üçü sizi bu psikolojik durumdan kurtulmanıza yeterli olacaktır.Neyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.Dışarıda ilgini çekebilcek çok fazla şey var bilgisayarınızın başından kalkın ve elinizdeki imkanlarla daha iyi bir hayat yaşamaya çalışın hiçbir zaman isyan veya pes etmeyin ,güçlü olun ilk defada olmuyorsa 2.,3.ye deneyin tabii ki karşınızdaki insanı rahatsız etmeden yapın,neyse son diyeceğim kendinize hobi bulun spor olur mutfak işleri olur.üşenmeyip okuduysanız çok teşekkür ederim.
Evet. Doğru. Haklısın. Çok doğru. Tartışmayacağım. Ama tembelim :( , çok fazla tembelim. Benim ilgimi çeken şeyler var tabi ama kim uğraşacak :| . Zaten tembellik olayını halledersem gerisi kolay benim için.

BOSS gibi bir şey :|
 
Üst