Bilgisayar, İnternet düşüncelerim

Umut Savas

Ne demek yanlış? Ben mi?
En iyi cevaplar
0
Bilgisayarı 2006 yılında öğrendim ve kullandım. Öğrendiğim o yıllarda çok güzel arkadaşlıklar yaptım. Kardeş, dost ve abi dediğim çok insan oldu. Oynadık, eğlendik, güldük, ağladık peki ya sonra noldu 2013 yılına girdik
9 10 yaşındaki çocuklar büyüklerine küfrediyor ana bacı sövüyor internet'ten indirdikleri hilelerle insanların oyununu zehir ediyor insanların siniri bozuyor siniri bozulanlar napıyor onlarda internet'ten hile indirip başkalarının oyununu zehir ediyor başkalarının sinirini bozuyor peki ellerine geçen şey ne sadece arkalarından edilen küfürler ve oyunda kazandıkları oyun paraları peki o kadar insanın oyununu zehir ettiniz ne işinize yaradı madalyamı taktılar dünya 1. simi oldunuz hayır o zaman niye kullanıyorsunuz oyunun geliştiricileri adminleri ilgileniyor siz niye başkalarının yaptığı şeyleri yapıyorsunuz çok mu hoşunuza gidiyor. sanıyorlar ki kimlik durumu adminler tarafından tutulmuyor. birçok oyunda tabi bu geçerlilik.
Anlayacağınız yada anlattığım kadarıyla aklımıza takılan sorular şunlar;
Peki ya oyunlara kimlik zorunluluğu gelseydi nolurdu ?
Her oyunda hacker mağduru olmaktan bıktım bir çözümü yok mu?
ana bacı sövüp, durmadan ağla diyen 9 10 yaşlardaki çocuklardan kurtulmanın yolu yok mu? ve daha fazlası aklıma veya aklımıza takılan sorular ve cevapları oluyor.
Peki ya bunlara bir engel bir duraksama gelir mi? Allah bilir.
Düşünce ve fikirlerinizi bekliyorum. :ci:
 

xEndlessV2

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
İnternet ve Bilgisayar bilim tarihinin hem insanlığa en zararlı hemde en yararlı buluşudur.Herkes normal olarak oyun oynasa,interneti gerçek amaçlarından sapmayarak bilgi vb. şeyler için kullansa buralar çok daha iyi olur.
 

kayra06

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hacker Maduru Olmak İstemiyorsun Uzman Kişilerden yardım iste bilgin varsa o hackerin pcsine sız zamanında bir oyun Oynuyorum Euro Ali Adında Bir Hacker vardı Ben Ona Kendimi Kaptırıp Oyunda Hile Aradım Onun kadar hile bulamasamda bazi hileler yaptım bi gün kira Prohacker diye bir fb hesabı açip onla konuştun ve benden teamwiwerin var mı diye sordu benim pcme bağlan beni izle dedi görüdüğüm kişi Çidden Hackerdı Çok uzmandı ama bu uzmanlığını Kötü yollara kullanıyor bir gün benden teamwiwer istedi bende sadece ıd verdim o gün pc hackledi bunun üzerine bende hacker olamak istedim ve biraz oldum ama bunun 1 yil sonra facebook hesabını hackledim onun suan 24 yaşında sanırım ali başarılı bir hacker ama Hackerlar ile Muçadele etcek kişiler gerek bunun içinde kişikerin doğru bilgileri ve doğru yaş grupuna hitap etmesi lazım suan malesef nesil 8 - 16 yaş arası Çocuklar Hacker kendinisini hacker sanmakta malesef Ama Suc onlarda Değil suanki sosyel medya ve hacker gruplarının sanalda herkes hacker olması gerek gibisinden paylaşimlar veya devet ediyorlar tabikide suanki neslin hayali hacker olmak bir çoğunun malesef bunun düzelmesi gerek suanki neslimiz pc başinda çok vakit geçirmekte malesef bağımlık oldu birçok kişide oysaki zaman kısıtlı parkta oynayip ders çalişip suanki Ülkemizi ileriye taşimak gibi bir hedefi olan Çocuklar olması gerek....
 
Üst