Umut Savas
Ne demek yanlış? Ben mi?
- En iyi cevaplar
- 0
Bilgisayarı 2006 yılında öğrendim ve kullandım. Öğrendiğim o yıllarda çok güzel arkadaşlıklar yaptım. Kardeş, dost ve abi dediğim çok insan oldu. Oynadık, eğlendik, güldük, ağladık peki ya sonra noldu 2013 yılına girdik
9 10 yaşındaki çocuklar büyüklerine küfrediyor ana bacı sövüyor internet'ten indirdikleri hilelerle insanların oyununu zehir ediyor insanların siniri bozuyor siniri bozulanlar napıyor onlarda internet'ten hile indirip başkalarının oyununu zehir ediyor başkalarının sinirini bozuyor peki ellerine geçen şey ne sadece arkalarından edilen küfürler ve oyunda kazandıkları oyun paraları peki o kadar insanın oyununu zehir ettiniz ne işinize yaradı madalyamı taktılar dünya 1. simi oldunuz hayır o zaman niye kullanıyorsunuz oyunun geliştiricileri adminleri ilgileniyor siz niye başkalarının yaptığı şeyleri yapıyorsunuz çok mu hoşunuza gidiyor. sanıyorlar ki kimlik durumu adminler tarafından tutulmuyor. birçok oyunda tabi bu geçerlilik.
Anlayacağınız yada anlattığım kadarıyla aklımıza takılan sorular şunlar;
Peki ya oyunlara kimlik zorunluluğu gelseydi nolurdu ?
Her oyunda hacker mağduru olmaktan bıktım bir çözümü yok mu?
ana bacı sövüp, durmadan ağla diyen 9 10 yaşlardaki çocuklardan kurtulmanın yolu yok mu? ve daha fazlası aklıma veya aklımıza takılan sorular ve cevapları oluyor.
Peki ya bunlara bir engel bir duraksama gelir mi? Allah bilir.
Düşünce ve fikirlerinizi bekliyorum.
9 10 yaşındaki çocuklar büyüklerine küfrediyor ana bacı sövüyor internet'ten indirdikleri hilelerle insanların oyununu zehir ediyor insanların siniri bozuyor siniri bozulanlar napıyor onlarda internet'ten hile indirip başkalarının oyununu zehir ediyor başkalarının sinirini bozuyor peki ellerine geçen şey ne sadece arkalarından edilen küfürler ve oyunda kazandıkları oyun paraları peki o kadar insanın oyununu zehir ettiniz ne işinize yaradı madalyamı taktılar dünya 1. simi oldunuz hayır o zaman niye kullanıyorsunuz oyunun geliştiricileri adminleri ilgileniyor siz niye başkalarının yaptığı şeyleri yapıyorsunuz çok mu hoşunuza gidiyor. sanıyorlar ki kimlik durumu adminler tarafından tutulmuyor. birçok oyunda tabi bu geçerlilik.
Anlayacağınız yada anlattığım kadarıyla aklımıza takılan sorular şunlar;
Peki ya oyunlara kimlik zorunluluğu gelseydi nolurdu ?
Her oyunda hacker mağduru olmaktan bıktım bir çözümü yok mu?
ana bacı sövüp, durmadan ağla diyen 9 10 yaşlardaki çocuklardan kurtulmanın yolu yok mu? ve daha fazlası aklıma veya aklımıza takılan sorular ve cevapları oluyor.
Peki ya bunlara bir engel bir duraksama gelir mi? Allah bilir.
Düşünce ve fikirlerinizi bekliyorum.