Faredevriii
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Arkadaşlar hamachili sunucu açıyorum portla filan uğraşıp bilgisayara zarar vermek istemiyorum arkadaş hamachi grubunda ama gelemiyor no connection hatası alıyormu acil bir çözüm bulun 1.7.2 sürümünden beri sunucu açınca kimse giremiyor ayrıca arkadaşımın açtığı sunucuyada giremiyorum başkalarının açtıklarınada onlardada aynı hata ve açık gözükmüyor kimsede sunucu bu 1.7.2'nin getirdiği bir bug'mı yoksa sorun bendemi hiçbir şey yapmadım aniden 1.7.2'den sonra oldu bunlar 2 aydır çözüm bulamadım acilen bir yardım gerekiyor!!!!