[ÇÖZÜLDÜ]

Faredevriii

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar hamachili sunucu açıyorum portla filan uğraşıp bilgisayara zarar vermek istemiyorum arkadaş hamachi grubunda ama gelemiyor no connection hatası alıyormu acil bir çözüm bulun 1.7.2 sürümünden beri sunucu açınca kimse giremiyor ayrıca arkadaşımın açtığı sunucuyada giremiyorum başkalarının açtıklarınada onlardada aynı hata ve açık gözükmüyor kimsede sunucu bu 1.7.2'nin getirdiği bir bug'mı yoksa sorun bendemi hiçbir şey yapmadım aniden 1.7.2'den sonra oldu bunlar 2 aydır çözüm bulamadım acilen bir yardım gerekiyor!!!!
 

owen_1

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Bendede oluyor.Sanırsam modemle alakalı.

Bende her sürümde oluyor.
 

G V Zitm

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
propertys ayarlarınızdan IP kısmını verilen ipyi yazdınız mı?
Arkadaşlarınızla bağınız da Yeşil ışıkdan başka renkyanarak girmeye çalışıyormu?
pail veya ekran göstergesi serverın çalıştığını onaylıyormu?
 

Faredevriii

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
propertys ayarlarınızdan IP kısmını verilen ipyi yazdınız mı?
Arkadaşlarınızla bağınız da Yeşil ışıkdan başka renkyanarak girmeye çalışıyormu?
pail veya ekran göstergesi serverın çalıştığını onaylıyormu?
1.Evet hamachideki ip'mi yazdım İP kısmına
2.Arkadaşım sunucuma girerken kapalı gözüküyor
3.Ben bukkit kullanmıyorum orjinal server.exe zaten konsol'da bug var yazılar yok bomboş minecraftın sitesinden indirdim ben konsolu ve Premium üyeyim yani korsandan kaynaklanan bir sorun diye düşünme
 

kaptan123

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
1.Evet hamachideki ip'mi yazdım İP kısmına
2.Arkadaşım sunucuma girerken kapalı gözüküyor
3.Ben bukkit kullanmıyorum orjinal server.exe zaten konsol'da bug var yazılar yok bomboş minecraftın sitesinden indirdim ben konsolu ve Premium üyeyim yani korsandan kaynaklanan bir sorun diye düşünme
güvenlik duvarini kapadinmi?
 

G V Zitm

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
bence güvenlik duvarını kapama.
hangi versiyon istiyorsan Remcommended versiyonu bukkit.org dan indir, eyer plugin yüklemez isen zaten aynı server 1 farkı yok emin ol.
İçine Pail pluginini at.Sadece arayüz programı.
ve
Çıkan hatayı rarla ve paylaş 1 bakalım.(
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
)
 

Faredevriii

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
bence güvenlik duvarını kapama.
hangi versiyon istiyorsan Remcommended versiyonu bukkit.org dan indir, eyer plugin yüklemez isen zaten aynı server 1 farkı yok emin ol.
İçine Pail pluginini at.Sadece arayüz programı.
ve
Çıkan hatayı rarla ve paylaş 1 bakalım.(
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
)
Sorun çözüldü bu gün denedim sunucu kurmayı başkası geldi galiba sorun arkadaş'da :D hepinize teşekkürler boşuna yordum
 

G V Zitm

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
rica ederim de Bukkit kullan plugin atmadığın sürece aynı server.Gerçi mojangınkinde kendi Pail i var ama bence bukkit ever :)
 

Angaraleeeeeee

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Ya arkadaşlar konu açmayı unuttum nası açıyoduk la

Pardon bu sorunun ile alakalı değil ama...
Zaten aynı sorun bende de var
 

Angaraleeeeeee

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Anlamadım Bi Anlatsan[DOUBLEPOST=1408875987,1408875560][/DOUBLEPOST]e gardaş sen varsın işte biliyosundur sadece bi anlatsan diyorum,:sinirli:
 
Üst