Creepypasta Modu İster Misiniz ?

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gui ve Containerlarla zamanında çok uğraştım.Bazen direk kopyalayıp yapıştırıyorum bazı kısımlarını.Temel mantığını biraz uzun kavrıyorsun ama öğrenince çeşitlilik gösterebilecek bir şey.Biraz üzerinde dursan anlayabileceğin bir şey.(Birazdan kastım 3-4 ay civarı.)
12 yaşında anlamak çok zor .s
Smiley dog yoksa ben varım :D ama yardım edemem :D
Maalesef Smiley Dog var :D
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Tabiikide elle kodlayacağım.MCreator çok gıcık.Telif hakları bizim olmuyor .s
Ama kodlama bilmiyorum sorun orada işte :D @KadirBerk bi' ara öğretecekti hala onu bekliyorum.Aslında öğreteceğim diyor da eclipse'te bir sorun var benim .-.
Eclipse de sorun yok , komut istemcisine komutları yazarken build failed hatası alıyorsun :)
Gui ve Containerlarla zamanında çok uğraştım.Bazen direk kopyalayıp yapıştırıyorum bazı kısımlarını.Temel mantığını biraz uzun kavrıyorsun ama öğrenince çeşitlilik gösterebilecek bir şey.Biraz üzerinde dursan anlayabileceğin bir şey.(Birazdan kastım 3-4 ay civarı.)
o_O
Peki gelmesini ister misin ?
Modelleme konusunda her zaman yardım edebilirim :)
 
Üst