- En iyi cevaplar
- 0
Halay başlatan 
Ben banlanmam ! -Red
Yavaş ol bunu da banlatacaksın AGüncel !
BoşverNeden ki ?![]()
Ozaman Daha Beter =D Bak Bu Modları Karışık Yaparsan Emin Ol Çok İyi Olmaz Yani Bi Anda sonic.exe Oradan Slender ... Karmaşa Yani Bunları Nasıl Kordine Edicen Bilemiyorum Fikrin Fena Diğilde Biraz Daha Çalışman Gerek Üzerinde ^__^ Ama Başarılar Dilerim Sana
Türk versiyon
Ayrıca o mod çok yetersiz.Daha kapsamlı bir mod yapmayı planlıyorum.Textureler filan daha güzel olacak.
Aynısı senin için de geçerli .s
Barcelona ne alaka ?Sonic.exe - Nether'de yaşar.
Slenderman - Orman biyomlarında (Huş ormanı, Koyu Meşe ormanı vs.) görülür.
Jeff The Killer - Ev yapılan her yer.
The Rake - Bataklık biyomunda görülür.
Smile Dog - Kurtların arasına karışır. Kurtların olduğu biyomlarda bulunur. Diğer kurtları öldürür. Oyuncuya da "Mining Fatigue III" etkisi verir.
Eyeless Jack - Extreme Hills mağaraları ve vadiler başta olmak üzere tüm mağara ve vadilerde bulunur. (Oyuncunun kazdığı mağaralar hariç)
Laughing Jack - Nether ve End'de %10 ihtimalle çıkar, sizi sesiyle rahatsız eder, ve yine "Mining Fatigue III" efekti verir. Ayrıca Wither ve Ender Ejderi bu moba da saldırır.
Rainbow Dash ve Glaze - Okyanuslarda, gökyüzünde (bildiğiniz bulutlarda), Nether ve End'deki garip yerlerde bulunur. Aynı seed'de (Nether ve End de hesaba katılmıştır.) 2 tane RD ve Glaze bulunamaz.
Pinkamena - Oyuncu yapımı evlere benzeyen bir evi vardır. (Cadı evi gibi) Ve bir bıçağı vardır. Nether ve End'de spawn edilebilir, ama o zaman canı %80 az olur.
Jane The Killer - Bkz.: Jeff The Killer. Ama sadece evlerde değil, Extreme Hills'de ev yokken de spawn olabilir.
Bence böyle olabilir. Tabi bu sadece öneri.
Aynen. Sadece Jane-Jeff-Rake-Slender var o modda.
FC Barcelona
Barcelona ne alaka ?
Hayalgücün mükemmel kabul ediyorumAma Dash ve Glaze olmaz
Ayrıca Laughing Jack akşam uyurken yanımızdaki bloğa gelsin.Ve ninni söyler gibi mırıldansın.%10 ihtimalle ölelim
![]()
Modelleme işlerini ben hallederim (Red is bad). Ancak kodlamaları siz yapacaksınız muhahahahaahahaa !
bilmiyorum onu da siz düşüneceksiniz![]()
Şu anda benim mantık buAtarken iyiydi de kodlarken nasıl yazıyorduk
![]()
ben bu modu sevdimde indirmem evimde filan yaratık çıkarsa ''ben şok ben iptal ben wefad'' olurum heralde![]()