Eğitimde TorpiLL!

KaLix

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ben Ortaokul 8'e gidiyorum. Bugün 6.ders sonunda aşağı indik. Ödül töreni dediler. Okulun en başarılı 10 öğrencisine ödül verilecekti. Ben 33. oldum :) İlk 10'u çağırdılar sahneye. Sıralama aynen şöyleydi.

1 - Müdür'ün kızı
2 - Müdür'ün oğlu
3 - Müdür'ün oğlu
4 - M.yardımcısının oğlu
5 - Öğretmen oğlu
6 - Normal öğrenci
7 - Öğretmen oğlu
8 - Normal öğrenci
9 - Normal öğrenci
10 - Normal öğrenci

Bu torpil değilde ne ? Ve ben böyle işi kınarım arkadaş!
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
peki sen neden 33. sün? demek ki pek başarılı değilsin :) kedi uzanamadığı...
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
türkiye de yaşamıyor musun hasan :D
bu çocuk birinci de olsa ortada torpil varsa o müdürün o zeki çocuklarını atarlar bu arkadaşın önüne
"müdürün o zeki çocuklarını"
tr de yaşıyorum, torpilin olduğunu düşünüyorsan eğer şikayet edebilirsin :)
 

Walden

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
"müdürün o zeki çocuklarını"
tr de yaşıyorum, torpilin olduğunu düşünüyorsan eğer şikayet edebilirsin :)
birinci sırada oldukları için "zeki" dedim ama bilemiyorum...
tr de yaşıyoruz, ilk sıralarda yetkililerin yakınları olmasını normal karşılıyorum xd
 

air

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Açıkçası sizin okul müdür olsanız yapacağınız şeyi merak ediyorum.

Çünkü, ben dahil olmak üzere çoğu kişi müdürün yaptığını yapacaktır. Kendi oğlunu veya kızını ilk sıralara koyacaktır. Ardından müdür yardımcılarının çocukları gelecektir. Ve son olarak, yukarıda söylendiği gibi onların en iyi arkadaşları da bu ilk 10'a girecektir.

Her ne kadar inkar etseniz dahi, bunu aynı şekilde sizde yapacaktınız. Bu torpil olayı her yerde olacaktır. Sınıf arkadaşımdan birinin ağabeyi stajyer olarak başlayacağı yere bile torpil ile girebilmiş. Kısacası "Paranın ve tanıdığının yüzü tatlıdır." bu yüzden bu tür konuların hiç bitmeyeceğini düşünüyorum.
 

EquiliBrium

Elmas Madencisi
Emekli
En iyi cevaplar
1
Açıkçası sizin okul müdür olsanız yapacağınız şeyi merak ediyorum.

Çünkü, ben dahil olmak üzere çoğu kişi müdürün yaptığını yapacaktır. Kendi oğlunu veya kızını ilk sıralara koyacaktır. Ardından müdür yardımcılarının çocukları gelecektir. Ve son olarak, yukarıda söylendiği gibi onların en iyi arkadaşları da bu ilk 10'a girecektir.

Her ne kadar inkar etseniz dahi, bunu aynı şekilde sizde yapacaktınız. Bu torpil olayı her yerde olacaktır. Sınıf arkadaşımdan birinin ağabeyi stajyer olarak başlayacağı yere bile torpil ile girebilmiş. Kısacası "Paranın ve tanıdığının yüzü tatlıdır." bu yüzden bu tür konuların hiç bitmeyeceğini düşünüyorum.
Öncelikle o tür insanların çocuklarının hepsi torpilli değil.Sana tek hak vereceğim konu galiba torpilin olduğudur.
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
Eğitim sisteminde, "Öğrenci lehine yapılan uygulamalar suç değildir." gibi prensipler mevcut. Yani yazılıdan 60 alan öğrenciye sözlü notu olarak 100 verebiliyorlar. Torpil olayını buradaki üyeler bilemez. Öğretmenlerin kendi çocuklarını dersler konusunda çok sıktığını da göz önünde bulundurmak lazım, en azından rastladığım öğretmen çocuklarında durum bu şekilde, yani "Bu öğrencilere kesinlikle torpil yapıldı." şeklinde bir ifade kullanmak doğru olmaz. Bazen hayat adil olmuyor maalesef, bu koca Dünya haksızlıklarla dolmuş, taşıyor. Hatta uzaylılara inanıyorsanız, belki durum onlarda da aynı. 33. oldun diye boş vermek yerine elinden gelenin fazlasını yap. Kendinle yarış, başkasıyla değil; bir denemede 6 yanlış yapıyorsan ve bu yanlış sayını azaltmaya çalışmayan bir sınıf birincisi isen, o birinciliğin hiçbir kıymeti olmaz benim gözümde.
 

TrackTerzi

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Bak o kişiler kırk yılda bir bu listedeyse sıfır torpil.
Ara sıra 2-3-4 düşüyorsalar köpek gibi çalışıyolar.
Hep böyleyleyse TORPİLİN DİBİ.

Birde müdür heralde bölünerek ürüyor bu kadar çocuğu var?
 
Üst