Very interesting...INTERESTING
![]()
Sadece gerçek olmadığını anlatıyorum. Kimse konu açmasa bile yine unutulmayacak. Herobrine hala unutulmadı.İnanalar çıkabilir şaşırmayın.. Sonuçta forumun yaş ortalaması belli.. Unutulmasını istiyorsanız konu açılmamalı.. Yavaş yavaş unutulur.. Tartışmanın bir anlamı yok..
O değil gerçek olsa ne olacak ki?
Herobrine'ın en başta olup sonradan hemen kaldırıldığını biliyorum ancak Enity dediğin şey saçmalıktan ibaret.
SALAK VALLA MAL BİŞİ DEMİORUM ÖZÜRLÜ :’-(:’-(:’-(Bazı Arkaşlarımız Şöyle Demiş : Eğer Gelceğini Biliyorlarsa Neden Videoya Alıyorlar
Bazılarının Dediğine Göre Eğer Video Açıksa Entity303 Bunu Videoya Yüklüyor *****Shotgun diye bir kanal var.Ona bu video yüklenmiş fakat adam yorumlardada dediği gibi ''Ben Bunu Yüklemedim'' Yada ''Bunu Yüklediğimi Hatırlamıyorum'' Yazmışdır. Garip Ve Gizemi Sürüldürülmekte
Bunları Ben Uydurmadım İnternetten Araştırarak Buldum Fakat 303 Olsaydı Nasıl Bilgisayarımızı Çökertebilir ki ? FPS kasmasımı yapcakCreeper konusuna gelirsek evet creeper bir kod hatasıdır. Çoğu programcı en azından ben (very very amatörüm) programa bir şey ekledikten hemen sonra debug yani bi test eder. Şimdi adam oturdu yazdı yazdı domuz diye pat! yanlışlıkla creeper çıktı. Sonra adam silecekti fakat beğendiği için silmedi. Aynı şekilde yeni mob yaratırken yine hata olduysa adam görür yani. Video'yu kendi yüklüyormuş... Peh!.. Program kapalıyken evet içindeki (varsa da) bir texture [.png], bir ses dosyası [.ogg] bir de küçük skript program çalışmıyorken video yükleyek... Hmm... Hem de sistemi çökertecek. Vay anasını be... Yani bir hikaye yazacaksınız bari mantıklı yazın ya.
Sana uydurdun demedim, bulduğun yer uydurmuş olabilir. Ya da o da uydurulmuş kaynaklardan bulmuştur. Neyse işte biri uydurmuş sonuçtaBunları Ben Uydurmadım İnternetten Araştırarak Buldum Fakat 303 Olsaydı Nasıl Bilgisayarımızı Çökertebilir ki ? FPS kasmasımı yapcak