"Entity 303" Denen Saçmalık Hakkında

Sherien

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
İnanalar çıkabilir şaşırmayın.. Sonuçta forumun yaş ortalaması belli.. Unutulmasını istiyorsanız konu açılmamalı.. Yavaş yavaş unutulur.. Tartışmanın bir anlamı yok..

O değil gerçek olsa ne olacak ki?
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
İnanalar çıkabilir şaşırmayın.. Sonuçta forumun yaş ortalaması belli.. Unutulmasını istiyorsanız konu açılmamalı.. Yavaş yavaş unutulur.. Tartışmanın bir anlamı yok..

O değil gerçek olsa ne olacak ki?
Sadece gerçek olmadığını anlatıyorum. Kimse konu açmasa bile yine unutulmayacak. Herobrine hala unutulmadı.
Gerçek olsa çarpacak bizi.
 

Osndbk41

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Herobrine'ın en başta olup sonradan hemen kaldırıldığını biliyorum ancak Enity dediğin şey saçmalıktan ibaret.
 

EinereZ

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bazı Arkaşlarımız Şöyle Demiş : Eğer Gelceğini Biliyorlarsa Neden Videoya Alıyorlar
Bazılarının Dediğine Göre Eğer Video Açıksa Entity303 Bunu Videoya Yüklüyor *****Shotgun diye bir kanal var.Ona bu video yüklenmiş fakat adam yorumlardada dediği gibi ''Ben Bunu Yüklemedim'' Yada ''Bunu Yüklediğimi Hatırlamıyorum'' Yazmışdır. Garip Ve Gizemi Sürüldürülmekte
SALAK VALLA MAL BİŞİ DEMİORUM ÖZÜRLÜ :’-(:’-(:’-(

MUTLU BANA BİŞİ OLİORRR

HALA İNANİORLAR :’-(
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Creeper konusuna gelirsek evet creeper bir kod hatasıdır. Çoğu programcı en azından ben (very very amatörüm :D ) programa bir şey ekledikten hemen sonra debug yani bi test eder. Şimdi adam oturdu yazdı yazdı domuz diye pat! yanlışlıkla creeper çıktı. Sonra adam silecekti fakat beğendiği için silmedi. Aynı şekilde yeni mob yaratırken yine hata olduysa adam görür yani. Video'yu kendi yüklüyormuş... Peh!.. Program kapalıyken evet içindeki (varsa da) bir texture [.png], bir ses dosyası [.ogg] bir de küçük skript program çalışmıyorken video yükleyek... Hmm... Hem de sistemi çökertecek. Vay anasını be... Yani bir hikaye yazacaksınız bari mantıklı yazın ya.
 

NoHaxJustGusul

using Miracy.Life;
En iyi cevaplar
0
Creeper konusuna gelirsek evet creeper bir kod hatasıdır. Çoğu programcı en azından ben (very very amatörüm :D ) programa bir şey ekledikten hemen sonra debug yani bi test eder. Şimdi adam oturdu yazdı yazdı domuz diye pat! yanlışlıkla creeper çıktı. Sonra adam silecekti fakat beğendiği için silmedi. Aynı şekilde yeni mob yaratırken yine hata olduysa adam görür yani. Video'yu kendi yüklüyormuş... Peh!.. Program kapalıyken evet içindeki (varsa da) bir texture [.png], bir ses dosyası [.ogg] bir de küçük skript program çalışmıyorken video yükleyek... Hmm... Hem de sistemi çökertecek. Vay anasını be... Yani bir hikaye yazacaksınız bari mantıklı yazın ya.
Bunları Ben Uydurmadım İnternetten Araştırarak Buldum Fakat 303 Olsaydı Nasıl Bilgisayarımızı Çökertebilir ki ? FPS kasmasımı yapcak
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bunları Ben Uydurmadım İnternetten Araştırarak Buldum Fakat 303 Olsaydı Nasıl Bilgisayarımızı Çökertebilir ki ? FPS kasmasımı yapcak
Sana uydurdun demedim, bulduğun yer uydurmuş olabilir. Ya da o da uydurulmuş kaynaklardan bulmuştur. Neyse işte biri uydurmuş sonuçta :D
Bu iş birazda kulaktan kulağa oyunu gibi. Hergören üzerine bir şeyler daha ekliyor.
 

kaan2884

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar Oyunun Bütün Dosyalarını, İçeriklerini ve Şifrelenmiş Kodlarını Tarayarak Entity303 ve Herobrine hakkındaki yalanları delip geçecek bir genelleme tarama ve rapor hazırlayacağım. Ve konu olarak ta paylaşacağım. Ve Entity303 ile Herobrine hakkında bir şey olup olmadığının kesin ve net bir bilgisi ortaya çıkarılacak.
 
Üst