Sarper170
Obsidyen Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Merhaba!
Başlıkta gördüğünüz gibi FNAF serisinin 4 çıkacak! Fakat maalesef bir kötü durum daha var. Bu son FNAF (
). Scott, bugün veya dün sitesini güncelledi. Sitesinde şu resim vardı:
Ve en garip kısmı ise sitesinin adı. Sitesinin adınıda şu yapmış: Sc8ot7t8G8a78m8778es
Gördüğünüz gibi yeni bir animatronic karşımıza çıkıyor. Ama bu Freddy değil. Benziyor ama değil. Çünkü, resmi azıcık parlatırsanız altta kocaman bir "NİGHTMARE" yazısını göreceksiniz. Bu yüzden çok büyük bir ihtimalle adı nightmare. Ve üstünde de (Nightmare'ın) birkaç tane minik Freddy kafası görünüyor. Sanırsam adı bu yüzden nightmare
.Bu şapka bunda ne işi arıyor derseniz ise şöyle bir cevabım olacak.bir kaç hafta önce sitesinde Freddy nin şapkası vardı. Ama 4 gün önce yok oldu. Her yer aynı önceki resimle ama şapka yok. Ama bu resimde Freddy nin şapkası var. Birde benim şu aklıma takıldı. Kenarda bir tarih yazıyor (resimde). 15 tamam 2015 anlamında.10 da tamam. Fakat 1 yılda 31 (sapıklaşmayın lütfen
) ay yokki! Eğer 10 ile 31 sayısını yer değiştirirsek oluyor. Fakat o zaman oyunun çıkmasına nerdeyse 6 ay kalmış oluyor. Sizce oradaki tarih ne anlama geliyor?
Eğer resim gözükmüyorsa direk siteden bakın:
Başlıkta gördüğünüz gibi FNAF serisinin 4 çıkacak! Fakat maalesef bir kötü durum daha var. Bu son FNAF (
Ve en garip kısmı ise sitesinin adı. Sitesinin adınıda şu yapmış: Sc8ot7t8G8a78m8778es
Gördüğünüz gibi yeni bir animatronic karşımıza çıkıyor. Ama bu Freddy değil. Benziyor ama değil. Çünkü, resmi azıcık parlatırsanız altta kocaman bir "NİGHTMARE" yazısını göreceksiniz. Bu yüzden çok büyük bir ihtimalle adı nightmare. Ve üstünde de (Nightmare'ın) birkaç tane minik Freddy kafası görünüyor. Sanırsam adı bu yüzden nightmare
Eğer resim gözükmüyorsa direk siteden bakın:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: