FNAF 4?

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba!
Başlıkta gördüğünüz gibi FNAF serisinin 4 çıkacak! Fakat maalesef bir kötü durum daha var. Bu son FNAF (:(). Scott, bugün veya dün sitesini güncelledi. Sitesinde şu resim vardı:

Ve en garip kısmı ise sitesinin adı. Sitesinin adınıda şu yapmış: Sc8ot7t8G8a78m8778es
Gördüğünüz gibi yeni bir animatronic karşımıza çıkıyor. Ama bu Freddy değil. Benziyor ama değil. Çünkü, resmi azıcık parlatırsanız altta kocaman bir "NİGHTMARE" yazısını göreceksiniz. Bu yüzden çok büyük bir ihtimalle adı nightmare. Ve üstünde de (Nightmare'ın) birkaç tane minik Freddy kafası görünüyor. Sanırsam adı bu yüzden nightmare :o.Bu şapka bunda ne işi arıyor derseniz ise şöyle bir cevabım olacak.bir kaç hafta önce sitesinde Freddy nin şapkası vardı. Ama 4 gün önce yok oldu. Her yer aynı önceki resimle ama şapka yok. Ama bu resimde Freddy nin şapkası var. Birde benim şu aklıma takıldı. Kenarda bir tarih yazıyor (resimde). 15 tamam 2015 anlamında.10 da tamam. Fakat 1 yılda 31 (sapıklaşmayın lütfen :)) ay yokki! Eğer 10 ile 31 sayısını yer değiştirirsek oluyor. Fakat o zaman oyunun çıkmasına nerdeyse 6 ay kalmış oluyor. Sizce oradaki tarih ne anlama geliyor?

Eğer resim gözükmüyorsa direk siteden bakın:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 
Son düzenleme:

Tratsel

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Resim gözükmüyor ve 2 konu açmışsın vee ne kadar çok konu açarsan okadar ilgisi düşer :(
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Resim gözükmüyor ve 2 konu açmışsın vee ne kadar çok konu açarsan okadar ilgisi düşer :(
Dedim orada yanlışlıkla 2 tane konu açtım diye :([DOUBLEPOST=1430222431,1430222315][/DOUBLEPOST]Maalesef benim tabletim o sırada dondu. Bende 2 veya 3 kere konu oluştur düğmesine basınca öyle oldu kusura bakmayın :(.
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Resim gözükmüyor ve 2 konu açmışsın vee ne kadar çok konu açarsan okadar ilgisi düşer :(
Resim sadece sende gözükmüyor galiba (veya ben gidip salak gibi hata yaptım). Bende gözüküyor çünkü.[DOUBLEPOST=1430223008,1430222903][/DOUBLEPOST]
tarih biraz garip .s.s.
Bence adam ya filmin (oyunun filmi çıkacak) tarihini veriyor yada oyunun üçünün. Ve asıl tarih bu olsa gerek: 31.10.15 (2015).
 

LegendWH

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Resim sadece sende gözükmüyor galiba (veya ben gidip salak gibi hata yaptım). Bende gözüküyor çünkü.[DOUBLEPOST=1430223008,1430222903][/DOUBLEPOST]
Bence adam ya filmin (oyunun filmi çıkacak) tarihini veriyor yada oyunun üçünün. Ve asıl tarih bu olsa gerek: 31.10.15 (2015).
10.31.15 peki ya 31 ve 10 da ters çevrilirse buda bi ihtimal ?
edit: resim var gözüküyor .s.s.
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence bir sürü 87 veya 7 ve 8 sayılarının bulunmasının bir sebebi var. The bite of '87? Belki ondan bahsediyordur bu oyunda da...[DOUBLEPOST=1430223536,1430223452][/DOUBLEPOST]
Sarper görüşünü beğendim bence doğru olma olasılığı yüksek.
Yorumun için sağol :).
 

LegendWH

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
87. ısırık .s.s. :D neyse ben konuyu terk edioyurm zaten FNAFdan hep nefret ettim :D
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beyler! O sayıların ne olduğunu öğrendim! Bu sayılar dünyada bir kordinatmış. Google maps üzerinden bu bütün sayıları yazdıkmı karşımıza şöyle bir pizzacı çıkıyor! Ve en ilginç kısmı şu, o pizzacının kurucusunun ismi "Mike". Sizce tanıdık gelmedimi?

Pizzacı:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 
Üst