Oooo Ronin'den biriBende UmutYaşım 15 Adanada oturuyorum
Memnun oldum.
Hoşbulduk [DOUBLEPOST=1404893499][/DOUBLEPOST]Hoş geldin aramıza ^^
Bir hacker dahaForumumuza hoşgeldin benim güzel arkadaşım. Kendimi tanıtayım;
Adım Gürkan. 14 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. İlgi alanlarım hackerlik, kızlar, bilgisayar, bilgisayar, bilgisayar. Bu forumda en çok oyun hilesi kullanan kişi olarak bilinirim. Bi' hile konusu açılıdığında anında beni çağırırlar. Hile kelimesini duyduğun anda aklına ben geleyim. Son zamanlarda biyokinezi (bkz:Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.) şeysiyle uğraşmaya başladım. (dün gece)
Eğer burada benim gibi ünlü birisi olmak istiyorsan Türkçeye dikkat et, espirili davran.
Tekrar hoşgeldin. İnşallah bu forum sana iyi gelir![]()
Siyah mısın yoksa?Oooo Ronin'den biriMemnun Oldum Umut
[DOUBLEPOST=1404893342,1404893287][/DOUBLEPOST]
Hoşbulduk [DOUBLEPOST=1404893499][/DOUBLEPOST]
Bir hacker dahaSeninle tanıştığıma sevindim Bende hackerim.10-15 Facebook hackledim,tüm oyunları hackliyorum ve bazen kendi hacklerimi yazıyorum(Basit hackler).
Yok bea gıcık edenleri hackliyorum ondan sonra Hacked by Combine yazıyorum şifre falan değiştirmiyorum yani. Kendi hackim derkende oyunlar içinSiyah şapkalı hacker yani. Amacı kötü olan hackerlar.
Beyaz olduğum için site, Facebook hacklemekle pek bir ilgim yok. Ama acayip hile kullanıyorum .s .sYok bea gıcık edenleri hackliyorum ondan sonra Hacked by Combine yazıyorum şifre falan değiştirmiyorum yani. Kendi hackim derkende oyunlar için![]()
Cheat Engine bile kullanamamYok bea gıcık edenleri hackliyorum ondan sonra Hacked by Combine yazıyorum şifre falan değiştirmiyorum yani. Kendi hackim derkende oyunlar için![]()
Hadi görüşürüzBeyaz olduğum için site, Facebook hacklemekle pek bir ilgim yok. Ama acayip hile kullanıyorum .s .s
Hadi ben biyokinezi çalışmaya gider. 30 dakika falan yokum.
Youtube'de videoları var. Biraz araştırırsan oyunları en basit şekilden hackleyebilirsinCheat Engine bile kullanamam![]()
Oyunları hacklemek için uğraşcağıma hazır olanları kullanıyorumHadi görüşürüz[DOUBLEPOST=1404894361,1404894262][/DOUBLEPOST]
Youtube'de videoları var. Biraz araştırırsan oyunları en basit şekilden hackleyebilirsin![]()
Ben hazır hacki 3-4 kere falan kullanmıştım.En son PAYDAY 2'yi hacklemiştimOyunları hacklemek için uğraşcağıma hazır olanları kullanıyorum(Minecraft'da kullanmam Infestation falan.)
Infestation da kullanıyorumBen hazır hacki 3-4 kere falan kullanmıştım.En son PAYDAY 2'yi hacklemiştim![]()
Güzel oyundurInfestation da kullanıyorum![]()
Orçun Benimle İletişime Geçermisin SkypedenAdım: Orçun
Yaşım: 16
Hoşgeldin genç![]()
Zeus Kullanın Ordu Binasını Bile Hacklersiniz Fakat Bunun Ayarları Biraz Üst Seviye Yeni başlayan Biri Bunları Ayarlayamayabilir !Infestation da kullanıyorum![]()