Uğraşamıyacaksan neden server açıyorsun ? İnsanda utanma olur yani bunu bilinçsiz bir şekilde yazdığını varsayıyorum.Tüm pluginler böyle hepsinin configiyle uğraşamam paket BetaCraft'ın ben kurduğumda böyle oluyor notepad ayarlarımla alakalı olabilir diye düşündüm
Paketi kurduğum gibi sorunlu geldi başka sunucular kullanıyor sorunsuz gözukuyor onlarda.