Geri Dönüşüm

Camon32

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu dalga geçilmeyi hak eden birisi. Çıksın dışarı top oynasın kendi yaşıtlarından dayak yesin belki ciddi olmaya başlayabilir o zaman. Ben 9 - 10 yaşlarımda trambolinde arkadaşlarıma john cena'nın bitirici hareketlerini çekiyordum. Foruma zaten yararından çok zararı var trollden başka bir işe yaramıyor.
Aynı zamanda tek yaptığı şey full post kasmak. 3 ay önce kaydolup 1.600 mesajının olması nedir be kardeşim ? Günde en az 15 konuya cevap, en fazla 20 konuya cevap yazıyorum ben. O herhalde günde saçma şeyler yazıp post kasıyor bence.
 

Gizli_Ajan

Yeni Üye
En iyi cevaplar
0
Hala akanceylen dalga geçiyor !1!!!111bir!
Akance system32 yi silemeyecek bir insan mı?!1
AkanCe 11 yaşında farkındaysan[DOUBLEPOST=1436318102,1436318051][/DOUBLEPOST]
tw ile system 32 yi silcek varmı

AkanCe Tarafından Gönderildi
Sakın silme. Seni yaşının küçük olmasından faydalanarak kandırıyorlar. System 32 yi silersen bilgisayarın bir daha açılmaz. yeni almak zorunda kalırsın.
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
tw ile system 32 yi silcek varmı

AkanCe Tarafından Gönderildi
Tw ile kimse system32 yi silemez. system32 windowsun kalbidir ve windows o olmadan çalışmaz, sildirme amaçları budur. Ki bunu silebilecek kişi zaten silmenin tehlikesini de biliyodur çünkü öyle gidip de sil deyince silemezsin. Çalışan hiç bi dosyayı silemezsin mantığı budur. Meraklısına anlatayım nasıl sileriz; farklı bir boot yazılımıyla girip diskten system32 yi sileceksin bu kadar :) E boota girilecekse bu tw ile de yapılabilecek bir şey değildir :)

GT-P5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
AkanCe. Evinin adresini biliyor musun? Söylemene gerek yok sana bir sürprizim olacak. Daha sonra tehdide dönüşecek. (AkanCe hariç herkes patlamış mısır ve kolasını alıp izlesin. Şov başlıyor.)
3246516854984654654984981987981954324654 vs 1 olursa tabi sen orada ''şov'' yaparsın.
@AkanCe Yi savunmuyorum. Ama kimse böyle 5 kişinin aynı anda tartıştığı bir adama gelipte laf attığında ben çok havalıyım moduna girmesin.
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
3246516854984654654984981987981954324654 vs 1 olursa tabi sen orada ''şov'' yaparsın.
@AkanCe Yi savunmuyorum. Ama kimse böyle 5 kişinin aynı anda tartıştığı bir adama gelipte laf attığında ben çok havalıyım moduna girmesin.
Dostum forumun kuralı olmuş resmen bu.
Bir kaç kişi kötü bir şey söyleyince diğerleride atlıyor.
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dosya silinmiyor. En sona atılıyor. Ve doldurduğun alan en sonlara gelince üstüne yazılıyor
Yanlış. Dosya en sona atılmıyor. O zaman bomboş bi diskte veri geri getirmek 99,999999% gibi bir rakam olurdu. Veri harddiskten silinmez ancak gizlenir. Üstüne yazılana kadar o orda durur. Peki neden üstüne yazılır?
Çünkü hız açısından veri yazmak istediğinde disk kafası kendine en yakın boş hücreye yazar. Tabi sildiğimiz dosyalar da boş görüneceğinden onun üstüne de yazabilir. Kesinlikle sildiğimiz verinin üstüne yazacak diye bir şey yok tabi. Bu olay disklerin en kötü yanları sayılabilir zira programların vs. yavaş çalışmasına neden olur. Çünkü x adlı programı çalıştıracaksa diyelim x1 x2 verilerini okuması gerek. Şimdi bunlar birbirinden uzaksa ilkini okuduktam sonra belki birkaç tur atması gerekir. Bu da yavaşlatır. Yani bu en yakın olayı programın kurulurken hızlı, çalışırken yavaş çalışmasına neden olabilir. Disk birleştirme bunun içindir. Mesela x1 ve x2 yi yan yana koyar ve böylece hız kazandırır.

GT-P5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
evimin adresini bilenler evime giremez lojmanda oturuyorum kartla giriyoruz tamammi

AkanCe Tarafından Gönderildi
 

FrozenBrainTR

☆☆☆ Azrail ☆☆☆
En iyi cevaplar
0
Tw ile kimse system32 yi silemez. system32 windowsun kalbidir ve windows o olmadan çalışmaz, sildirme amaçları budur. Ki bunu silebilecek kişi zaten silmenin tehlikesini de biliyodur çünkü öyle gidip de sil deyince silemezsin. Çalışan hiç bi dosyayı silemezsin mantığı budur. Meraklısına anlatayım nasıl sileriz; farklı bir boot yazılımıyla girip diskten system32 yi sileceksin bu kadar :) E boota girilecekse bu tw ile de yapılabilecek bir şey değildir :)

GT-P5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında windowsun kalbi değil. Beyni. Çünkü beyin olmadan kalp çalışmaz kalp olmadanda beyin. Ama beyin komut vermezse kalpte çalışmaz.[DOUBLEPOST=1436369359,1436369180][/DOUBLEPOST]
evimin adresini bilenler evime giremez lojmanda oturuyorum kartla giriyoruz tamammi

AkanCe Tarafından Gönderildi
Duvardan atlayamayacağımızı nereden biliyorsun?
+ böyle saçma bir şey düşüneceğini tahmin etmemiştim. Duvardan atlama gibi bir imkanımız var. Seni tehdid edicektim ben daha :( (ip adresi bulacaktım evinin adresini de bulmuş oluyorum. Sonra ona şifreni ver yoksa evine gelip seni öldürürüm diyecektim. Ne kadar süper bir senaryo. Değil mi?[DOUBLEPOST=1436369660][/DOUBLEPOST]
3246516854984654654984981987981954324654 vs 1 olursa tabi sen orada ''şov'' yaparsın.
@AkanCe Yi savunmuyorum. Ama kimse böyle 5 kişinin aynı anda tartıştığı bir adama gelipte laf attığında ben çok havalıyım moduna girmesin.
Kardeşim ne saçmalıyorsun/abartıyorsun? Kardeşim bir bot sitesindeki linke tıklamasını sağlayarak ip adresini bulacaktım sonra şifreni vermezsen evine gelip seni kaçırırım diye tehdid edicektim (AkanCe bir şempanze kadar zeki lolduğu için)
 

AtakanRS

osu!
En iyi cevaplar
0
Aynen çok güzel bir şey ben de 3.5 - 4 yaşımda öğrenmiştim böyle kreştekiler okuyamıyodu bi ben okuyodum çok havalı hissediyodum. :D Tabi 1. sınıf da ayrı kolay gelmişti :D

aynenn bizim okulda millet okuma yazma
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
çilesi çekerken ben sosyal (hayat bilgisi) dersimi geliştiriyordum :D


iPad Mini 3 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi.
 
Üst