GTA 5 Tam Ekran Yapma
Merhaba değerli Gamer okurları!
Bir gün belki hepimizin başına gelmiştir bu maalesef. Gerçekten çok gıcık edici ve çözümü çok basit olan bir sorun. Özellikle de GTA 5'in crackli sürümlerinde karşılaşmanız daha yüksek bir ihtimal. Ayrıca belirtmek isterim ki eğer bilgisayar sisteminiz düşükse küçük ekran modun da oynamanız da fayda var, daha rahat oynarsınız. Sadece rahat oynamak değil daha iyi verim ve fps alırsınız. Sonuçta oyununuzun zehir olmasını istemezsiniz değil mi?
Öncelikle yapmanız gereken GTA 5 ayarlarınızı yapmak, eğer bunu kontrol etmezseniz çözüm işe yaramayabilir. Peki GTA 5 ayarlarınızı nasıl yapacaksınız? Eğer bilmiyorsanız hemen anlatayım. Settings > Graphics yolunu izledikten sonra Screen Type ayarını Full Screen yapınız. Bunu yaptığınızda GTA 5 ekran ayarlarınızı yapmış olacaksınız. Tabii ki bunu yaptıktan sonra yapılacak bir kaç şey daha var. GTA 5'in ekran ayarlarını yaptıktan sonra ise yapmanız gereken tek şey bir tuş kombinasyonu uygulamak. "Alt + Enter" kombinasyonunu uyguladıktan sonra artık oyununuz tam ekran modundadır. En başta yazdığım gibi tekrar yazıyorum, eğer bilgisayar sisteminiz düşük ise lütfen tam ekran modunda oynamayın, verim alamazsınız.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi forumlar!