GÜÇ KAYNAĞİNİ KASAYİ AÇMADAN NASİL ÖĞRENEBİLİRİM

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar kendime yeni bi ekran karti alicam bayaği üst model ve güç kaynağimin yetmemesinden korkuyorum oyüzden kaç W ve modelini öğrenmek istiyorum kasayi açmayada çok üşeniyorum acaba öğrenebileceğim bi site yada program varmi ?
 

efe2002ozyay

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
O kadar üst seviye alacaksan bilgin var demektir.
Eğer bilgin var ise 2 vida söküp bakabilirsin?
Ama bilgim yok diyorsan o kadar üst ekrankartları O.C. içindir.
Bilgin yoksa yani O.C. yapmayacaksan gereksiz para verirsin.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Ne Kadar Kastın Altı Üstü 2 Vida Çıkartıp Bakacaksın :p
Vidaya açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa toplattim ölebi sağlam yapmişki[DOUBLEPOST=1434647870,1434647811][/DOUBLEPOST]
O kadar üst seviye alacaksan bilgin var demektir.
Eğer bilgin var ise 2 vida söküp bakabilirsin?
Ama bilgim yok diyorsan o kadar üst ekrankartları O.C. içindir.
Bilgin yoksa yani O.C. yapmayacaksan gereksiz para verirsin.
Vidayi açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa yaptirdim kasayi öle bi sıkmışlarki , vidalari geçtim daha monitörün kablosunu sökemiyorum :D
 

efe2002ozyay

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Vidaya açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa toplattim ölebi sağlam yapmişki[DOUBLEPOST=1434647870,1434647811][/DOUBLEPOST]
Vidayi açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa yaptirdim kasayi öle bi sıkmışlarki , vidalari geçtim daha monitörün kablosunu sökemiyorum :D
o zaman yılan kameralar var kasaya bir kenardan yılan kamerayı sok görüntüyü al ancak öyle bulabilirsin.
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Vidaya açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa toplattim ölebi sağlam yapmişki[DOUBLEPOST=1434647870,1434647811][/DOUBLEPOST]
Vidayi açmaya gücüm yetmiyor arkadaşa yaptirdim kasayi öle bi sıkmışlarki , vidalari geçtim daha monitörün kablosunu sökemiyorum :D
10 Yaşında Falanmısın Ne Bu Güçsüzlük ?
Babana Falan Açtır Zor Değil Yani :p
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
10 Yaşında Falanmısın Ne Bu Güçsüzlük ?
Babana Falan Açtır Zor Değil Yani :p
17 yaşinda hayatinin büyük bir kismini kitap okuyarak ve pc de eğlenerek geçiren zibilyon tane arkadaşi olan sanal bir bireyim yani nekadar güçlü olabilirimki[DOUBLEPOST=1434648606,1434648565][/DOUBLEPOST]
o zaman yılan kameralar var kasaya bir kenardan yılan kamerayı sok görüntüyü al ancak öyle bulabilirsin.
kardeşim yilan kameralar varda bende yok :D
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
17 yaşinda hayatinin büyük bir kismini kitap okuyarak ve pc de eğlenerek geçiren zibilyon tane arkadaşi olan sanal bir bireyim yani nekadar güçlü olabilirimki[DOUBLEPOST=1434648606,1434648565][/DOUBLEPOST]
kardeşim yilan kameralar varda bende yok :D
Normal Vida İse Bir Tornovidayı Çevirecek Eğer Şu Elle Çevirelenlerdense Bir Penseyle Çevirecek Kadar Gücün Vardır Her Halde
Olmuyorsa Zorlama Ailenden Büyük Birini Çağır :p
Bu Arada Bayağğğ Üst Model Kart Alıyorsan Bu Kart Hangisi :p
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Arkasında 1 tane vida var onu çıkaracaksın sadece :( Kasanın her tarafını sökmene gerek yok benim yaptığım gibi :( Bu arada kasanın sağ tarafnı açacaksın*
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Normal Vida İse Bir Tornovidayı Çevirecek Eğer Şu Elle Çevirelenlerdense Bir Penseyle Çevirecek Kadar Gücün Vardır Her Halde
Olmuyorsa Zorlama Ailenden Büyük Birini Çağır :p
Bu Arada Bayağğğ Üst Model Kart Alıyorsan Bu Kart Hangisi :p
ASUS HD 7950 şu an bulunan =amd powercolorHD6970 2GB 256BİT
 
Üst