Merhaba.Uzun zamandır bitmeyen Herobrine tartışmalarını bu yazıyla sonlandırabilecek değilim tabi ki ama yinede kendi içimden gelen birkaç düşünceyi ve bazı yazıları sizinle paylaşacağım.
Yazıma başlamadan önce şunu söyleyeceğim. Şu ana kadar size okuduğum yorumları makaleleri özetleyeceğim.
İlk olarak Herobrine hakkında kesin bir durum var ki o da Notch'ın Tweet'leri:
Kendisi ara sıra insanları meraka sokacak Tweet attı ama bunların hepsinin şaka olduğunu doğruladı.
Bir Tweet'i " Hala bana Herobrine hakkında soru soruyorlar benim asla ölen bir kardeşim olmadı, oyunda da gerçekte de."
Bir diğeri:" Tamam,dürüst olmak gerekirse Herobrine hiç olmadı.Biri bir mod yarattı ve bir söylenti başladı."
Alıntıdır yukarıdaki tweetler.
Ek olarak şu an yazacağım teoriyi de bir sitede görmüştüm. G-Man Half-Life'de sadece görünen daha doğru bir tasvir ile m*l gibi suratımıza gülerek üstteki bir merdiven veya bir yoldan geçen gizemli bir adamdı. Ve bu öyle bir söylenti oldu ki Gordon Freeman'ın babası olabilir falan filan diye.Ve bu G-Man çok iyi bir Ticari Kar sağladı.Bunu belki de Notch sırf biraz söylenti olsun diye kaba tasvirle bir yerlerinden uydurmuş da olabilir?
Ve birkaç tane en çok sorulan sorular (olur ya öyle
) tarzı birkaç soruya cevap vermek istedim.
Soru: Neden o zaman bu kadar ss var?
Cevap: Neden ss çeken kardeşimiz oyunu durdurup da bir videoya almayı düşünememiş?Hem de yaklaşık 10'a 15'e yakın resim varken bir tanesi bile böyle nadir görülen birşeyi çekmeyi düşünmemiş?
Soru 2 : Neden bu kadar arkadaş Herobrine'ı gördüm diyor?
Cevap: Çok kolay, ilgi çekmek için.
Soru 3
yunda hep Herobrine'a benzer sesler duyuyorum bunlar Herobrine değil de ne?
Cevap: Onlar büyük ihtimalle Spawn oluş sesleridir.
Soru 4 : Şimdi olmasada eskiden Herobrine vardı hatta bilmem ne ihtimal bile düşüktü.Neden olmasın?
Cevap : BU CEVAP ÇOĞU SORUYU SONLANDIRIR O SANIRIM.BİR KERE BU OYUN BÖYLE BİR MOB YAPTI İSE KESİNLİKLE GÖZÜMÜZE GÖZÜMÜZE SOKARDI BU MOBU. ENDERDRAGON,WİTHER,BLAZE GİBİ ONA DA ÖZELLİK EKLERDİ.NEDEN ADAMLAR BU KADAR ÖZELLİKLİ BİR MOBU OYUNCULARDAN SAKLASINLAR? KARDEŞİM ADAM GİBİ KANIT BİLE YOK. SADECE BİRKAÇ TANE SS VAR. O İHTİMAL OLAYI BU YÜZDEN İŞTE. BU YÜZDEN BİRKAÇ TANE PHOTOSHOP'LU FOTOĞRAF VAR "İŞTE BU KARDEŞİMİZ HEROBRİNE'I GÖRMÜŞ BAKIN!" DİYORLAR.
Not: Son yazı dikkat çeksin diye büyük yazdım.
Ek olarak Herobrine bana soracak olursanız sadece deneme sürümünde buglu bir mob'dur.Yani öyle yok ne bileyim "Sana geliyorum! Geri döncem!" der gibi bir halide yoktur büyük bir ihtimalle.
Ama Deneme sürümü yani birşeyi deniyorlar. BELKİ Gelecekte olacak ama şimdi HEROBRİNE YOKTUR!Sadece Modlarda karşılaşabilirsiniz.
Not: "Ama Herobrine vaaaaaaar ve benden çooooooook tırsıyorum" diyen kardeşlerimiz lütfen yorum atmasın, yoksa bu yazıdan sonra artık ağzımı bozabilirim.
Eğer okumuşsanız teşekkürlerimle.
Yazıma başlamadan önce şunu söyleyeceğim. Şu ana kadar size okuduğum yorumları makaleleri özetleyeceğim.
İlk olarak Herobrine hakkında kesin bir durum var ki o da Notch'ın Tweet'leri:
Kendisi ara sıra insanları meraka sokacak Tweet attı ama bunların hepsinin şaka olduğunu doğruladı.
Bir Tweet'i " Hala bana Herobrine hakkında soru soruyorlar benim asla ölen bir kardeşim olmadı, oyunda da gerçekte de."
Bir diğeri:" Tamam,dürüst olmak gerekirse Herobrine hiç olmadı.Biri bir mod yarattı ve bir söylenti başladı."
Alıntıdır yukarıdaki tweetler.
Ek olarak şu an yazacağım teoriyi de bir sitede görmüştüm. G-Man Half-Life'de sadece görünen daha doğru bir tasvir ile m*l gibi suratımıza gülerek üstteki bir merdiven veya bir yoldan geçen gizemli bir adamdı. Ve bu öyle bir söylenti oldu ki Gordon Freeman'ın babası olabilir falan filan diye.Ve bu G-Man çok iyi bir Ticari Kar sağladı.Bunu belki de Notch sırf biraz söylenti olsun diye kaba tasvirle bir yerlerinden uydurmuş da olabilir?
Ve birkaç tane en çok sorulan sorular (olur ya öyle
Soru: Neden o zaman bu kadar ss var?
Cevap: Neden ss çeken kardeşimiz oyunu durdurup da bir videoya almayı düşünememiş?Hem de yaklaşık 10'a 15'e yakın resim varken bir tanesi bile böyle nadir görülen birşeyi çekmeyi düşünmemiş?
Soru 2 : Neden bu kadar arkadaş Herobrine'ı gördüm diyor?
Cevap: Çok kolay, ilgi çekmek için.
Soru 3
Cevap: Onlar büyük ihtimalle Spawn oluş sesleridir.
Soru 4 : Şimdi olmasada eskiden Herobrine vardı hatta bilmem ne ihtimal bile düşüktü.Neden olmasın?
Cevap : BU CEVAP ÇOĞU SORUYU SONLANDIRIR O SANIRIM.BİR KERE BU OYUN BÖYLE BİR MOB YAPTI İSE KESİNLİKLE GÖZÜMÜZE GÖZÜMÜZE SOKARDI BU MOBU. ENDERDRAGON,WİTHER,BLAZE GİBİ ONA DA ÖZELLİK EKLERDİ.NEDEN ADAMLAR BU KADAR ÖZELLİKLİ BİR MOBU OYUNCULARDAN SAKLASINLAR? KARDEŞİM ADAM GİBİ KANIT BİLE YOK. SADECE BİRKAÇ TANE SS VAR. O İHTİMAL OLAYI BU YÜZDEN İŞTE. BU YÜZDEN BİRKAÇ TANE PHOTOSHOP'LU FOTOĞRAF VAR "İŞTE BU KARDEŞİMİZ HEROBRİNE'I GÖRMÜŞ BAKIN!" DİYORLAR.
Not: Son yazı dikkat çeksin diye büyük yazdım.
Ek olarak Herobrine bana soracak olursanız sadece deneme sürümünde buglu bir mob'dur.Yani öyle yok ne bileyim "Sana geliyorum! Geri döncem!" der gibi bir halide yoktur büyük bir ihtimalle.
Ama Deneme sürümü yani birşeyi deniyorlar. BELKİ Gelecekte olacak ama şimdi HEROBRİNE YOKTUR!Sadece Modlarda karşılaşabilirsiniz.
Not: "Ama Herobrine vaaaaaaar ve benden çooooooook tırsıyorum" diyen kardeşlerimiz lütfen yorum atmasın, yoksa bu yazıdan sonra artık ağzımı bozabilirim.
Eğer okumuşsanız teşekkürlerimle.