Herobrine Hakkında Benim Görüşlerim

TheGold

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba.Uzun zamandır bitmeyen Herobrine tartışmalarını bu yazıyla sonlandırabilecek değilim tabi ki ama yinede kendi içimden gelen birkaç düşünceyi ve bazı yazıları sizinle paylaşacağım.

Yazıma başlamadan önce şunu söyleyeceğim. Şu ana kadar size okuduğum yorumları makaleleri özetleyeceğim.

İlk olarak Herobrine hakkında kesin bir durum var ki o da Notch'ın Tweet'leri:

Kendisi ara sıra insanları meraka sokacak Tweet attı ama bunların hepsinin şaka olduğunu doğruladı.

Bir Tweet'i " Hala bana Herobrine hakkında soru soruyorlar benim asla ölen bir kardeşim olmadı, oyunda da gerçekte de."

Bir diğeri:" Tamam,dürüst olmak gerekirse Herobrine hiç olmadı.Biri bir mod yarattı ve bir söylenti başladı."

Alıntıdır yukarıdaki tweetler.

Ek olarak şu an yazacağım teoriyi de bir sitede görmüştüm. G-Man Half-Life'de sadece görünen daha doğru bir tasvir ile m*l gibi suratımıza gülerek üstteki bir merdiven veya bir yoldan geçen gizemli bir adamdı. Ve bu öyle bir söylenti oldu ki Gordon Freeman'ın babası olabilir falan filan diye.Ve bu G-Man çok iyi bir Ticari Kar sağladı.Bunu belki de Notch sırf biraz söylenti olsun diye kaba tasvirle bir yerlerinden uydurmuş da olabilir?

Ve birkaç tane en çok sorulan sorular (olur ya öyle :) ) tarzı birkaç soruya cevap vermek istedim.

Soru: Neden o zaman bu kadar ss var?
Cevap: Neden ss çeken kardeşimiz oyunu durdurup da bir videoya almayı düşünememiş?Hem de yaklaşık 10'a 15'e yakın resim varken bir tanesi bile böyle nadir görülen birşeyi çekmeyi düşünmemiş?

Soru 2 : Neden bu kadar arkadaş Herobrine'ı gördüm diyor?
Cevap: Çok kolay, ilgi çekmek için.

Soru 3:oyunda hep Herobrine'a benzer sesler duyuyorum bunlar Herobrine değil de ne?
Cevap: Onlar büyük ihtimalle Spawn oluş sesleridir.

Soru 4 : Şimdi olmasada eskiden Herobrine vardı hatta bilmem ne ihtimal bile düşüktü.Neden olmasın?
Cevap : BU CEVAP ÇOĞU SORUYU SONLANDIRIR O SANIRIM.BİR KERE BU OYUN BÖYLE BİR MOB YAPTI İSE KESİNLİKLE GÖZÜMÜZE GÖZÜMÜZE SOKARDI BU MOBU. ENDERDRAGON,WİTHER,BLAZE GİBİ ONA DA ÖZELLİK EKLERDİ.NEDEN ADAMLAR BU KADAR ÖZELLİKLİ BİR MOBU OYUNCULARDAN SAKLASINLAR? KARDEŞİM ADAM GİBİ KANIT BİLE YOK. SADECE BİRKAÇ TANE SS VAR. O İHTİMAL OLAYI BU YÜZDEN İŞTE. BU YÜZDEN BİRKAÇ TANE PHOTOSHOP'LU FOTOĞRAF VAR "İŞTE BU KARDEŞİMİZ HEROBRİNE'I GÖRMÜŞ BAKIN!" DİYORLAR.

Not: Son yazı dikkat çeksin diye büyük yazdım.

Ek olarak Herobrine bana soracak olursanız sadece deneme sürümünde buglu bir mob'dur.Yani öyle yok ne bileyim "Sana geliyorum! Geri döncem!" der gibi bir halide yoktur büyük bir ihtimalle.
Ama Deneme sürümü yani birşeyi deniyorlar. BELKİ Gelecekte olacak ama şimdi HEROBRİNE YOKTUR!Sadece Modlarda karşılaşabilirsiniz.

Not: "Ama Herobrine vaaaaaaar ve benden çooooooook tırsıyorum" diyen kardeşlerimiz lütfen yorum atmasın, yoksa bu yazıdan sonra artık ağzımı bozabilirim.

Eğer okumuşsanız teşekkürlerimle.
 

erromo

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
iyi tamamda asl emin olamayız adamlar belki doğru söylüyor belki ss mod yada fotoshop değil (fotoshopu yanlış yazdıysam affola ) asla emin olamayız
 

TheGold

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
iyi tamamda asl emin olamayız adamlar belki doğru söylüyor belki ss mod yada fotoshop değil (fotoshopu yanlış yazdıysam affola ) asla emin olamayız

Hayır yani insan bir Video çekemezmi? Milyonlar oynuyor bu oyunu. Bir sürü SS var bir tane video çekmeyi düşünememiş mi ? Bana bunlarla gelmeyin kardeşim.Gayet de iyi emin oluruz. Adam gibi kanıt varmı şöyle videolu ? Yok. O zaman şu an Minecraft'ta Herobrine olmadığından emin ol.
 

kaptanprays

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayır yani insan bir Video çekemezmi? Milyonlar oynuyor bu oyunu. Bir sürü SS var bir tane video çekmeyi düşünememiş mi ? Bana bunlarla gelmeyin kardeşim.Gayet de iyi emin oluruz. Adam gibi kanıt varmı şöyle videolu ? Yok. O zaman şu an Minecraft'ta Herobrine olmadığından emin ol.
video var youtubede bak direk yazınca çıkıyo
 

Akuena07

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
herobrine korkularından sonra endermanlar çıktı deme ne ilginç ki herobrine de enderman da ışınlanabiliyor bence herobrine markuss person un minecrafta dönüştürerek eklediği bir mod neden mi mo'creatures te eskiden at vardı şimdi normal mcde at var buildcraftta hopper vardı şimdide hopper var herobrine minecraftı modlandırmanın ilkiydi fakat markuss playerler korkmasınlar diye bunu editleyerek enderman yaptı peki o kadar herobrineden korkuyodunuz niye şu anda enderman ordularina satasiyonuz ?
 

kaptanprays

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
herobrine korkularından sonra endermanlar çıktı deme ne ilginç ki herobrine de enderman da ışınlanabiliyor bence herobrine markuss person un minecrafta dönüştürerek eklediği bir mod neden mi mo'creatures te eskiden at vardı şimdi normal mcde at var buildcraftta hopper vardı şimdide hopper var herobrine minecraftı modlandırmanın ilkiydi fakat markuss playerler korkmasınlar diye bunu editleyerek enderman yaptı peki o kadar herobrineden korkuyodunuz niye şu anda enderman ordularina satasiyonuz ?
Endermanla herobrinenin alakası yok kardeşim eskiden vardı bende gördüm fakat cok eski sürümlerinde minecraftın enderman blok alabiliyo sadece ve ısınlanabiliyo ama herobrine evi yakabilir chestini boşaltabilir ışınlanabilir ve seni öldürdükten sonra bile takip eder benim bizzat başıma geldi ama çok eski sürümünde herobrine kalktı anca mod ile var yani şu anda yok herobrine
 

Akuena07

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
eminmisin
minecraft daha 1.12_12 sürümündeyken bu kadar beceri yapılabilirmi evet bende herobrine gördüm ama sadece sighting yapiyor baska yaptigi bisi yok ayrica şu anda en zeki npclerin olduğu milienare mod bile karakterin item hareket ettirmesinden ibated ki o zaman milieniare yoktu
 

Praetorian

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Herobrinenin var olmadığını birçok kişi buluyor ama yinede varolduğunu saymak ne biliyim oyuna biraz heyecan katıyor denebilir :D
Sadece hayatta kalmak (eğer single oynuyorsanız) bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyor odun kesim evi büyüteyim vb. en azından herobrine olunca oyunda çözülmemiş bir gizem varmış gibi bir his doğuyor insanın içine.
 

kaptanprays

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
eminmisin
minecraft daha 1.12_12 sürümündeyken bu kadar beceri yapılabilirmi evet bende herobrine gördüm ama sadece sighting yapiyor baska yaptigi bisi yok ayrica şu anda en zeki npclerin olduğu milienare mod bile karakterin item hareket ettirmesinden ibated ki o zaman milieniare yoktu
Kardeş bilip bilmeden konuşma ya ilk geldiği sürümde hepsi vardı saydıklarımın sonra bazılarını kısıtladılar sadece ışınlanıp item düşürme gibi özellikleri kaldı sonrada minecrafttan kalktı modla anca oluyor eminim çünkü gördüm
 

TheGold

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım Herobrine Öcü mü? Ya bizim Steve'in beyaz gözlüsü işte. Ben Enderman'dan daha korkarım valla Herobrine yerine. O kadar korkunç bir yaratık değil. Hem video dediğiniz de sadece SS'ler var veya Herobrine mod.
 

kaptanprays

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım Herobrine Öcü mü? Ya bizim Steve'in beyaz gözlüsü işte. Ben Enderman'dan daha korkarım valla Herobrine yerine. O kadar korkunç bir yaratık değil. Hem video dediğiniz de sadece SS'ler var veya Herobrine mod.
ona bende katılıyorum ben endermandanda korkmam oyun karakterleri ya :DD herobrine ışınlanmasa modunu indirip cama kapatıp ark yapcam okadar :D
 
Üst