EminGny
İşsiz
- En iyi cevaplar
- 1
Neden kısaca @OriharaKururi yim demedinki 
Öyle Şeyleri Sevmiyorum Çünkü.Neden kısaca @OriharaKururi yim demedinki![]()
Olay nerde ben göremiyorum ?Ben demedim mi olay çıkacak diye şu an patlamış mısır yiyerek olayları izliyorum![]()
Hoşgeldin demene gerek yok sadece varlığım bilinsin yeter ve ince font seviyorum be kalın çok kaba duruyorİnce bir font yapıcaksan bence kalın yaz. Çünkü yazdıklarını okumaya üşendim. Hiçbirini okumadım.
Bu arada önceden hesabın olduğu için hoşgeldin demelimiyim bilmiyorum![]()
Muteli Olmasaydım Bile Yapmak İstediğim Bir Şeydi.Tam iyi misin diye soracaktım ki sanırım mutelisin.