-Hi

Goktug14

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben demedim mi olay çıkacak diye şu an patlamış mısır yiyerek olayları izliyorum :D
 

BraveHero

Dobloyu n'aptın
En iyi cevaplar
1
İnce bir font yapıcaksan bence kalın yaz. Çünkü yazdıklarını okumaya üşendim. Hiçbirini okumadım.
Bu arada önceden hesabın olduğu için hoşgeldin demelimiyim bilmiyorum :olgun:
 

Senritsu

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
İnce bir font yapıcaksan bence kalın yaz. Çünkü yazdıklarını okumaya üşendim. Hiçbirini okumadım.
Bu arada önceden hesabın olduğu için hoşgeldin demelimiyim bilmiyorum :olgun:
Hoşgeldin demene gerek yok sadece varlığım bilinsin yeter ve ince font seviyorum be kalın çok kaba duruyor :S
 

DIO

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En iyi cevaplar
0
Tam iyi misin diye soracaktım ki sanırım mutelisin.
 

Senritsu

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Tam iyi misin diye soracaktım ki sanırım mutelisin.
Muteli Olmasaydım Bile Yapmak İstediğim Bir Şeydi.
Ben Buralarda Olmayacağım Artık. Hesabım Öyle Boş Boş Duracak Gezinip Çıkmak bile istemiyorum artık bu forumda.
Olay bu arada sadece mute yedim diye değil. Öğrenmek istersen steame gelirsin.
 
  • Beğen
Reactions: DIO
Üst