Emoksel
Yeni Doğmuş
- En iyi cevaplar
- 0
Arkadaşlar Ben bi Minigame Mapı yapıyorum ama bazı komutları anlayamıyorum yada yazamyıorum bana yardım edebilirseniz sevinirim
-Testfor la bi şeyleri nası harekete geciririm (bi komutu)
- Score board la ölmesine göre nası Gamemode 3 e gecirebilirim
Bu kadar Arkadaşlar yardım edenlere şimdiden teşekkürler
-Testfor la bi şeyleri nası harekete geciririm (bi komutu)
- Score board la ölmesine göre nası Gamemode 3 e gecirebilirim
Bu kadar Arkadaşlar yardım edenlere şimdiden teşekkürler