Merak ettiğim şeyler.

drott

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Hoşuma Giden oyunlar : Hub tarzı steam Gibi yerlerden oyunlar.
Bir Musibet vb. Kaza olursa onlara çok Gülerim, bu yüzden çok tepki görüyorum.
Aşırı Atatürkçüyüm.
Paranormal Olaylara meraklıyımdır.
Fobilerim : Gizli ve İnsanüstü Güce sahip Varlıklar
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hoşuma Giden oyunlar : Hub tarzı steam Gibi yerlerden oyunlar.
Bir Musibet vb. Kaza olursa onlara çok Gülerim, bu yüzden çok tepki görüyorum.
Aşırı Atatürkçüyüm.
Paranormal Olaylara meraklıyımdır.
Fobilerim : Gizli ve İnsanüstü Güce sahip Varlıklar
Wow m8. Kişisel bir düşünce ama bence boş bir fobi :|
 

Mockingjayy

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hobilerim ; yemek yemek ;( anime / film izlemek,psikoloji/distopya hakkında kitaplar bu kadar sanırsam ;(

Fobilerim ; kapalı alan korkusu *klostrofobi* her türlü böcekten acayip derecede iğrenirim,ne zaman görsem kaşıntı tutar. Karanlık.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Külse02

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Anksiyete ve OKB var idi. Ancak aksinyeteyle ilgili şu an hiçbir sorunum yok OKB ile de mücadele ediyorum hala kalıntıları duruyor ancak çok mühim değil idare edebiliyorum :)

OKB kötü ya benim annemde manik depresifle birlikte , anlayabiliyorum seni az çok...

Ben Anime izlerim.(Ecc**lerin çoğunu ve hen***eri sevmem[Zaten p**** da izlemem])(Konusu güzel olmalı ayrıca çoğu animeci gibi kuru aksiyon sevmem hatta felsefe olursa çok daha iyi olur Bknz:psyco-Pass)
Kitap severim.(Roman hikayede konu sürükleyeci ve bize bir şey katıcı olmalı,karakterler OP de olmamalı Fantazi tipi için)(Siyasi filansada hepsini okurumda sonuçta saçmalamaması ve çarpıtmaası ayrıca demogojide yapmamalı.)
Müzik severim.(Açıkçası kulağı tırmalamadığı,hoş [Bu rock,metalde de geçerli o yüzden daha çok bunların hafif ve senfonik dinlerim.] ve beni alıp götürebildiği sürece hepsini dinlerim ama popu bi türlü sevemiyorum abi...)
Ok atıyorum. (Geçen yarışmada Türkiye 1.si oldum Makaralı Yay 13-14)
Kendimle konuşurum,bazen birkaç kişiliğe bölündüğüm bile olur... (Kız tarafım var mesela...)
Korkularım: Bazen böcek görünce biraz iğreniyorum birde eğer derin mevzular konuşuyorsak tarih ve din hakkında filan arkamı duvara yaslama ve etrafımı habire gözleme sorunum varki konuşma yaparkende ağlıyorum bildiğin ama hiç ağlama modunda olmadan...
 
Üst