Anksiyete ve OKB var idi. Ancak aksinyeteyle ilgili şu an hiçbir sorunum yok OKB ile de mücadele ediyorum hala kalıntıları duruyor ancak çok mühim değil idare edebiliyorum
OKB kötü ya benim annemde manik depresifle birlikte , anlayabiliyorum seni az çok...
Ben Anime izlerim.(Ecc**lerin çoğunu ve hen***eri sevmem[Zaten p**** da izlemem])(Konusu güzel olmalı ayrıca çoğu animeci gibi kuru aksiyon sevmem hatta felsefe olursa çok daha iyi olur Bknz

syco-Pass)
Kitap severim.(Roman hikayede konu sürükleyeci ve bize bir şey katıcı olmalı,karakterler OP de olmamalı Fantazi tipi için)(Siyasi filansada hepsini okurumda sonuçta saçmalamaması ve çarpıtmaası ayrıca demogojide yapmamalı.)
Müzik severim.(Açıkçası kulağı tırmalamadığı,hoş [Bu rock,metalde de geçerli o yüzden daha çok bunların hafif ve senfonik dinlerim.] ve beni alıp götürebildiği sürece hepsini dinlerim ama popu bi türlü sevemiyorum abi...)
Ok atıyorum. (Geçen yarışmada Türkiye 1.si oldum Makaralı Yay 13-14)
Kendimle konuşurum,bazen birkaç kişiliğe bölündüğüm bile olur... (Kız tarafım var mesela...)
Korkularım: Bazen böcek görünce biraz iğreniyorum birde eğer derin mevzular konuşuyorsak tarih ve din hakkında filan arkamı duvara yaslama ve etrafımı habire gözleme sorunum varki konuşma yaparkende ağlıyorum bildiğin ama hiç ağlama modunda olmadan...