Merak ettiğim şeyler.

AtakanRS

osu!
En iyi cevaplar
0
Hobilerim: İnternette hayat var, internet ve internet.
Fobilerim: Böcek,EkinSoyaKK,Böcek ve gusül.
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
OKB kötü ya benim annemde manik depresifle birlikte , anlayabiliyorum seni az çok...

Ben Anime izlerim.(Ecc**lerin çoğunu ve hen***eri sevmem[Zaten p**** da izlemem])(Konusu güzel olmalı ayrıca çoğu animeci gibi kuru aksiyon sevmem hatta felsefe olursa çok daha iyi olur Bknz:psyco-Pass)
Kitap severim.(Roman hikayede konu sürükleyeci ve bize bir şey katıcı olmalı,karakterler OP de olmamalı Fantazi tipi için)(Siyasi filansada hepsini okurumda sonuçta saçmalamaması ve çarpıtmaası ayrıca demogojide yapmamalı.)
Müzik severim.(Açıkçası kulağı tırmalamadığı,hoş [Bu rock,metalde de geçerli o yüzden daha çok bunların hafif ve senfonik dinlerim.] ve beni alıp götürebildiği sürece hepsini dinlerim ama popu bi türlü sevemiyorum abi...)
Ok atıyorum. (Geçen yarışmada Türkiye 1.si oldum Makaralı Yay 13-14)
Kendimle konuşurum,bazen birkaç kişiliğe bölündüğüm bile olur... (Kız tarafım var mesela...)
Korkularım: Bazen böcek görünce biraz iğreniyorum birde eğer derin mevzular konuşuyorsak tarih ve din hakkında filan arkamı duvara yaslama ve etrafımı habire gözleme sorunum varki konuşma yaparkende ağlıyorum bildiğin ama hiç ağlama modunda olmadan...
Bu soruna benzer bir film var :D . Jim Carrey baş rolde sanırım adı "Truman Show" adam 30 yıl izleniyor vs. vs.
 

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Etiketteki durumu yaşamamın dışında ne eklesem bilemiyorum. Hani çıkıp zekiyim, şu yönüm iyi falan demek isterdim ama aptalı bugün oynayamam; belki başka bir gün. Bu aralar daha çok herkesin canı cehenneme kafasındayım, kusura bakmayın.



Hobilerim resim yapmak, moralim yerindeyse insanları trollemek, ve elbette gizemli şeylerle ilgilenmek. (Bulmacalar -şu gazete eklerinde olanlardan değil- ve tıp gibi.)

Ölmek, sağlığımı ve yakınlarımı kaybetmek dışında hemen hemen tüm korkularım başıma geldiği için pek bir fobim yok. (Aslında son zamanlarda ölüm konusunda kafa yoruyorum, hayırlısı bakalım.)
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Etiketteki durumu yaşamamın dışında ne eklesem bilemiyorum. Hani çıkıp zekiyim, şu yönüm iyi falan demek isterdim ama aptalı bugün oynayamam; belki başka bir gün. Bu aralar daha çok herkesin canı cehenneme kafasındayım, kusura bakmayın.



Hobilerim resim yapmak, moralim yerindeyse insanları trollemek, ve elbette gizemli şeylerle ilgilenmek. (Bulmacalar -şu gazete eklerinde olanlardan değil- ve tıp gibi.)

Ölmek, sağlığımı ve yakınlarımı kaybetmek dışında hemen hemen tüm korkularım başıma geldiği için pek bir fobim yok. (Aslında son zamanlarda ölüm konusunda kafa yoruyorum, hayırlısı bakalım.)
Ölmekten korkmak? Biraz garip geldi doğrusu. Hakkaten ya insanlar neden korkar ki ölmekten? Sen bilersen lo "doktor"sun sonuçta. Yani ölüm dediğin saliselik bir acı sonucu ( aslında yanarak ölmekte var o kötü :( ) bedeninin ruhundan veya ruhunun bedeninden ayrılması yani ne kadar kötü olabilir ki. İşkence görmek ölmekten daha acı vericidir mesela (bence). Biraz garip gelebilir ama ben ölmek için sabırsızlanıyoruım.
 

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Ölmekten korkmak? Biraz garip geldi doğrusu. Hakkaten ya insanlar neden korkar ki ölmekten? Sen bilersen lo "doktor"sun sonuçta. Yani ölüm dediğin saliselik bir acı sonucu ( aslında yanarak ölmekte var o kötü :( ) bedeninin ruhundan veya ruhunun bedeninden ayrılması yani ne kadar kötü olabilir ki. İşkence görmek ölmekten daha acı vericidir mesela (bence). Biraz garip gelebilir ama ben ölmek için sabırsızlanıyoruım.

Ölüm anlık bir acıdan ibaret değil. Vücudundaki her zerreden can çıktığını hissediyorsun. Ve bu da aşamalı şekilde oluyor, ölüm çeşitlerine göre acısı da değişir. Elektrik çarpmasında kalbin durur, şiddetliyse kül olursun. Boğulma durumunda nefes alamamanın verdiği acıyı önce ciğerlerinde, sonra vücut üyelerinde ardından da beyninde hissedersin; sonrası malum zaten.
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ölüm anlık bir acıdan ibaret değil. Vücudundaki her zerreden can çıktığını hissediyorsun. Ve bu da aşamalı şekilde oluyor, ölüm çeşitlerine göre acısı da değişir. Elektrik çarpmasında kalbin durur, şiddetliyse kül olursun. Boğulma durumunda nefes alamamanın verdiği acıyı önce ciğerlerinde, sonra vücut üyelerinde ardından da beyninde hissedersin; sonrası malum zaten.
Haklısın uzun süreli ölümler gerçekten berbat. Ama yine de korkmaya değer mi ki :| ?
 
Üst