__cbg2002__
Kömür Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
ben iftira attım ooooo çok ayıp ne yaptım ben çok utanıyoruuuuummm rezil oldummiftira attın.
ARKADAŞLAR KAVGA ETMEK İSTEMEZDİM AMA KENDİMİ SAVUNMALIYIM
ben iftira attım ooooo çok ayıp ne yaptım ben çok utanıyoruuuuummm rezil oldummiftira attın.
ARKADAŞLAR KAVGA ETMEK İSTEMEZDİM AMA KENDİMİ SAVUNMALIYIM
utanmadan dalga geçio bide. olm sen değilmiydin skript kodlamasından başka bişe bilmio dien?ben iftira attım ooooo çok ayıp ne yaptım ben çok utanıyoruuuuummm rezil oldumm![]()
Tamam sessiz.utanmadan dalga geçio bide. olm sen değilmiydin skript kodlamasından başka bişe bilmio dien?
Teşekkür ederimAramıza hoşgeldin![]()
Okudum hepsini. Hepsine uygun davranacağım.Aaa biraz olgun birisi..Hoşgeldin.. Umarım güzel vakit geçirirsin.. Umarım senle tartışmayız
.. Forum Kuralları önemli oku onları..
Neden ?Hoşgeldin.Artık seni "Fan Çalışmaları" kısmında sıklıkla görürüz umarım.
Çok boş bir bölüm de
Ama @__cbg2002__ ile tartışma bence.
Bende okumadım çok belli,değil mi ?Foruma hoş geldin.Umarım güzel çalışmaların olur.Eğer düzgün biriysen forum kurallarını okumana gerek yok(şahsen ben okumadım -,-)