Merhaba!

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hoşgeldin.Artık seni "Fan Çalışmaları" kısmında sıklıkla görürüz umarım.
Çok boş bir bölüm de <_<
Ama @__cbg2002__ ile tartışma bence.
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Foruma hoş geldin.Umarım güzel çalışmaların olur.Eğer düzgün biriysen forum kurallarını okumana gerek yok(şahsen ben okumadım -,-)
 
Üst