Minecraft Oynarken Korkuyorum!

AlpHasdemirTR

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Aynen.Bende biraz yalnızlıktan dolayı biraz korkuyorum.Ama çok kişili serverlere girdiğimde bu tür korku olmuyor :D
 

Enderstyve

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Belirttiğim gibi nice korku oyunları bitirdim aklına gelebilecek her korku oyununu oynadım amnesiayı bile ama minecraftaki o ormanın derinlikleri ve yalnızlık korkusu insanı biraz tedirgin yapıyor

Banada oluyor kardeşim yanlız değilsin hani iki kişi olsan konuşarak daha eğlenceli geliyor +8 diyorsunuz da psikolojik bir şey bu bendede oluyor sıkılıyorum çok fazla korktuğum olmuyor ama tek başına neler yapabilirsin Ama Redstone ağırlıklışeyler yap yer altı evini yap redstone ile daha zevkli oluyor :)[DOUBLEPOST=1378421032,1378420809][/DOUBLEPOST]
Kale gibi bir ev yaptım ve evin yanına çukur kazdım tuzak olsun maksat :) Bu arada köyleri nasıl bulabilirim ?
  1. Birde şu enderman yanındayken saldırıyormu yoksa sen vurmadan o sana vurmazmı ? Yorumlarınız için teşekkürler :)
  1. Düzlük alanlarda,Ve çölde bulabilirsin düzlük alanları gez sınır oluyor zaten başka mevsime geçiyor mutlaka görürsün.Enderman sana saldırmaz gözlerine bakmıcaksın ve saldırmıcaksın yoksa zararsızdır :D
 

Enderaj

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende maden yapmaktan korkuyordum ama birgün pc başına oturdum 3 saat boyunca maden maden gezdim.O günden beri madenlerden korkmuyorum.Eğer korkuyorsan müzik dinleyebilirsin. Keep Calm and Listen to Music !!!!11!!
 

Umut692

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Singleplayer'de bende de yalnızlık korkusu oluyor.Multiplayer oyna :)
Snow Golem ordusu yap evinin etrafına :zombikatili:
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Minecraft oynarken korkanıda ilkez duyuyorum :sırıtmak:

Onun korkusu sıradan bir korku değil YANLIZLIK korkusu som soğuk bir korku Neden:Çünkü oyunda adam akıllı bir müzik yok ve dahada önemlisi amaç da yok tüm sıradan korku oyunlarında ve ya sıradan oyunlarda bir amaç vardır bunda o da yok istersen ortalıkta sap gibi durabilirsin... Sanırsam anladın
 

LeemonXTr

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Onun korkusu sıradan bir korku değil YANLIZLIK korkusu som soğuk bir korku Neden:Çünkü oyunda adam akıllı bir müzik yok ve dahada önemlisi amaç da yok tüm sıradan korku oyunlarında ve ya sıradan oyunlarda bir amaç vardır bunda o da yok istersen ortalıkta sap gibi durabilirsin... Sanırsam anladın

Minecraft hayal gücüne bağlı bir oyun amaçları kendin yapacaksın diğer oyunlar gibi amaçlar hazır gelseydi minecraft sıradan bir oyun olurdu
 

DefenseGRID

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar Herobrine 1.7 De Tekrar Dönecek Diye Bişeyler Saçmalamaya Başladılar Yavaş Yavaş Herkezden Öyle Duyuyorum Ama Şuanlık Yok Belkide Artik hiçbir Zaman Cikmicak Bu Arada Oyunun Sesini Felan Kısma Evini Yap Yanınada Bi Köpek Bul Onla Gez Dolaş Korkulcak bir şey Yok Herobrine Olsada Olmasada Ben Herobrineyi Gece Saat 2-3 Gebi Araştirdim Alpha Sürümünde Ve Bı Kanıt Bulamadım Dedigim Gebi Herobrine Olsada Görünme İhtimali Cok Az Geceleri Korkuyosan /time set 0 Çekebilirsin Herkeze İyi Forumlar
 

Reddy

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sesleri kapat , brightness aç.Grafikleri fancy yap.Maden kaz,zırh yap.Ve oyundan korkmana gerek yok.her şey kareden ve +8 için yapılmış bir oyun.

Sadece seslerden bahsetmiyor.Yalnızlık korkusu diyor.Bu bendede oluyor.O yüzden sadece multiplayer serverlerde oluyordum
 
Üst