Oyun Projesi

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Online Kısmı Çok Kolay Bir İş.Server Client'i Var.Eğer Bedavaya yada Gönüllü Birisinden VDS Bulursam Oyun 7/24 Olur.Ama Eğer VDS bulamaz İsem Oyun Hamachili yani Server Client'i açtığımda açılır :(
Hamachili oyun mu olur lo.Parana kıy al sınırsız VDS.Bazı yerler veriyor sınırsız.5 TL benden olur sıkıntı yok :D
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
VDS Kısmıda Fazla Sorun Değil.Şuanda Tek Şey Oyuna Bir Hikaye,Fizik ve Grafikler
 

onikiasd

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Online Kısmı Çok Kolay Bir İş.Server Client'i Var.Eğer Bedavaya yada Gönüllü Birisinden VDS Bulursam Oyun 7/24 Olur.Ama Eğer VDS bulamaz İsem Oyun Hamachili yani Server Client'i açtığımda açılır :(
sanmıyorum belki özellik gelmiştir bilemem benim dediğim 2009 du (o civarda ) çok zordu ben dahi yapamamıştım bıraktım plugin felandır kolay olcağını sanmam belki web browser yapmak zordur hatırlayamıyorum sen haklısın
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Hikayeyi ne yapacaksın oyun tadımlık olmayacak mı ? :( Bir de hikayeyi neye göre yazacağız oyun hangi tür olacak.Oyun hub olsa çok iyi olur ama sen bilirsin.Aklımda deli sorular ?!
Oyun şu an Belli Değil.Oyunda Zaten Maceralıda bir şey Olmayacak,Sunucu Kapatıldığında,Oyun Yenileniyor.Yani Kalıcı Mapler Olmayacak
 

çoban_yıldızı16

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
araba yarışı olsun.Direksiyon seti falan algılasın,vites atma özelliği,markalar(mercedes,ford vb.) modofiye edebilerim renk değiştirek :D.Kısaca the crew gibi bişi yap :)
 
H

hsndmrts_

Ziyaretçi
daha ne yapacağına kara vermemişsin neyin demosu bu :D ver bana öm ile
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Ö.M İle Attım.
Iskefiyeli18'in Üzerine İlk Demo Yarış Üzerine
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Ö.M İle Attım
VirusTotal'ide Ö.M İle Beraber Atıyorum!
 
Üst