Oyun yapımı

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
En iyileri zaten 2008 ve 2010.Yeni olan 2013 bana göre tam bir fiyasko.Nedense hoşuma gitmiyor.şu an da basic değil de express daha kullanışlı.Basic ".vb" uzantısını(kendi uzantısını) kullandığı için pratik değil.End ve diğer fasa fisolar açıkçası hem göze hitap etmiyor hem de gereksiz geliyor.En iyisi express o yüzden bence .s .s
Unutmadan söyleyeyim dedim.
Anti-Visual !
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
En son bu işlerle 4.5 yıl önce haşir neşir olmuştum rüya gibi hatırlıyorum :S
Ben de tüm çalışmalarım duruyor.Ara sıra açıp açıp tekrar kodluyorum.(sıkıntı)Bu aralar cidden büyük avantaj "visual".
Unutmadan söyleyeyim dedim.
Anti-Visual !
Visual aslında kodlamaya yeni başlayanlar için birebirdir ve mantığını anladığında diğer çoğu dili öğrenmen de gayet basitleşir.Zaman geçtikçe ortaya daha profesyonel şeyler koyabileceğin bir program.Eclipse ile gözümde eş değerdir fakat design kısmı cidden fazla hazıra konarcasına.Peki neden Anti-Visual ?
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Ben de tüm çalışmalarım duruyor.Ara sıra açıp açıp tekrar kodluyorum.(sıkıntı)Bu aralar cidden büyük avantaj "visual".

Visual aslında kodlamaya yeni başlayanlar için birebirdir ve mantığını anladığında diğer çoğu dili öğrenmen de gayet basitleşir.Zaman geçtikçe ortaya daha profesyonel şeyler koyabileceğin bir program.Eclipse ile gözümde eş değerdir fakat design kısmı cidden fazla hazıra konarcasına.Peki neden Anti-Visual ?
Aşırı basit kullanımı. Plugin yerine skript yapmak gibi. Adam gibi uğraşıp günlerimizi harcayarak yapacağımız programların 15 dk gibi kısa bir zamanda yapılmasını sağlıyor. Ayrıca kolay şeyleri sevmem ehehe :D
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Aşırı basit kullanımı. Plugin yerine skript yapmak gibi. Adam gibi uğraşıp günlerimizi harcayarak yapacağımız programların 15 dk gibi kısa bir zamanda yapılmasını sağlıyor. Ayrıca kolay şeyleri sevmem ehehe :D
Aslında program dendiğinde akla gelen ilklerden biri.Ayrıca Visual'de 15 dk'da yapılan bir şeyi cidden yapmakla uğraşmak zaman kaybı.Visual daha ciddi program yapımlarında kullanılmalı ki web tarayıcısı yapan bile var.(benim de var da mükemmel görsellikleri yüzünden pek düzgün değil .s .s)Yoksa 15 dk'da herkes basit bir hesap makinesi yapabilir.
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Aslında program dendiğinde akla gelen ilklerden biri.Ayrıca Visual'de 15 dk'da yapılan bir şeyi cidden yapmakla uğraşmak zaman kaybı.Visual daha ciddi program yapımlarında kullanılmalı ki web tarayıcısı yapan bile var.(benim de var da mükemmel görsellikleri yüzünden pek düzgün değil .s .s)Yoksa 15 dk'da herkes basit bir hesap makinesi yapabilir.
Heh işte. Ben o hesap makinesi için günlerimi harcarım. Bir de web tarayıcı dedin de aklıma bir şey geldi. Bir arkadaşım ödenmemiş faturalar ile ttnet'in açığını bulup olmayan internete bağlandı ehjehe :D
 

KaanGunlu

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sen sadece game maker ile oyun yapabilirsin.
yada şu indirip sadece eşyaların yerini değiştirerek oyun yapılan şeylerle.
 

Hachiro-sama

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
abicim oyun yapcaksan Unity vs. programları kullan C++ ,C# gibi program dilleri,modelleme programına sahip olmalısın onlar için tam sürüm lisanslı olmak gerek :D bu da çok pahalıya patlar :D
 

Coolkinq12_

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
HTML ye başladım hadi Bismillah![DOUBLEPOST=1414431612,1414431568][/DOUBLEPOST]
abicim oyun yapcaksan Unity vs. programları kullan C++ ,C# gibi program dilleri,modelleme programına sahip olmalısın onlar için tam sürüm lisanslı olmak gerek :D bu da çok pahalıya patlar :D
sus lao daha geçen gamemakerla oyun yapıyoduk
 
Üst