Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

ErenBeyazkurt

WhiteGraphic | Tasarımcı
En iyi cevaplar
0
ilk zamanda creativede başladım tnt zıplatıcı flnn denedm yapamadım survival acayip korkuyordum nedense yaratıklar böyle korku filmi gibi sanmıştım
sonra ev yapmayı denedm toprak altına yaptım fakat karanlıkta moblar doğunca zıpdızpdıp :D
 

bluera

Fiercely unapologetic.
Geliştirici
Emekli
En iyi cevaplar
13
Ben el ile taş bloğu kırıyodum sonra niye gelmiyor diye üzülüyordum. Bi kere mağra deliği kadar oyuk açmıştım elle sonra gelmiyor diye oyunu kapatmıştım. :(
 
Üst