Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

rubberband

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Ben sey yaptigimi hatirliyorum o zamanlar surum 1.2.5 di creative menusu karisik tabii suyu bulamadim ama buz buldum :D Sonra aklima buzun yanina mesale koymak geldi ve bu sekilde her tarafa mesale ve zemine buz koyarak 1 metre derinligindeki otantik havuzumu yapmistim :D Ne guzel gunlerdi
 

Mockingjayy

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Lapis bloğunu buz sanıp eritmeye çalışmıştım ehehe


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Bir köy evinin yanında doğdum. Köyün etrafını taş buldukça çevirdim amacım krallık kurmaktı. Her yeri aydınlatmıştım. Fakat yeraltında bir oda hariç...
İçinde o kadar yaratık spawn olmuştu ki creeperler her yeri yıktı zombiler köylüleri öldürdü. Ve ben sıkıldım. Crafttr yi buldum. Orda oynadım. Sonra irfan sonoyuncuya ortak oldu orda oynadım.
 

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Birisi dünyanın altında (Void) yeşil yünlerden bir yer olduğunu söylemişti. Ben de boşluğa atlayıp ölmüştüm.
 

R4ptor

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Bu Mouseye Basıp Çekme Olayı .-.

Oyunu Kaç Kere Tekrar İndirip Kurduğumu Biliyor musunuz ?

Sırf Mouse Çalışmıyor Diye 2 Kere Mouse Değiştirdim. ( Düşünün Makroyu Kenara ittim )
Sonuç Vermedi Ardından
Tam 7 Kez indirdim Sildim Tekrar Kurdum Sildim Tekrar Kurdum ^.^
Saydinmi ?? :D
 

Prefer

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
4x4 ev yapardım ve yatak yapmazdım sadece sabahı beklerdim çünkü ; yatak yapmayı bilmiyordum afdgksajlsjdfgjdfşsjsjhshs
 

Forumİmamı

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
eski günleri özledim imam depresyonda*
Pentium 4 vardı o zamanlar*
3 sene önce*
imam is crying*
ilk sunucuya girdiğimde 98 level kazmıştım lapis kazınca yetki veriyor sanıyordum sonra ormanda öldüm fln :D
 
Üst