PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

LASTBLOW23

Marangoz
En iyi cevaplar
0
kardeşim ben ban yesem bunları yazmam ordaki adımda Sactler bakabilirsin iyi forumlar...
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Sunucuda şahsım adına her türlü desteği alıp sunucu reklamını yapıp üstüne bir de pişkin pişkin konuma mı geliyorsun? Önce PP koymayı öğren ve mümkünse kaliteli sıfatını sahiplenecek bir sunucu aç bükemediğimiz bileği öpelim vesselam. Sunucudan haklı olarak ban yiyenler konu kötülemeye ne bayılır olmuş arkadaş
 
Son düzenleme:

LASTBLOW23

Marangoz
En iyi cevaplar
0
2. defa diyorum ban yeseydim eğer burda olmazdım gidip baska svde oynardım bunu bilmelisin...
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Bu fotoğrafta bir Sactler gördüm sanki.. Yalan ve pişkinlik bir bünyede helal olsun. Başka sunucularda oynaman değil ban yediğin zaman konuyu kirletmen beni ilgilendiriyor. Şimdi konudan usulca yavaş yavaş uzaklaş.
xForce ne ya? Ağlıyorum.. Parantez renkleri bile bir sunucuyu çağrıştırıyor bana!
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Performans düzeltmeleri yapılmaya başlandı. Sistemsel sıkıntılar bir kaç gün içerisinde düzeltilecektir.

En önemli pluginler güncellendi.

Öncelikle merhaba, bu gün sizlere yapmış olduğumuz yeniliklerden bahsetmek istiyorum.

BuildUHC'de ki buglar düzeltildi.
SG temalı arenalar bozuktu düzeltildi.
Performans düzeltmeleri yapıldı.
Sunucu sağlığını artırmak için çalışmalar yapıldı.
Spawnda' ki biyom değiştirildi, kış mevsimine uygun bir hale getirildi.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Başarılar Kardeşim
Teşekkürler :)

14.11.2016 tarihinde eklenmiş yenilikler.
BuildUHC arenaları artırıldı.
AntiHile artık NoKonockBack açanları algılıyor.
24 Saatte otomatik olarak yedekleme sistemi eklendi.
Market değiştirildi / düzenlendi.
Bounty tokeni eklendi. (Rastgele bounty verir, boş çıkma olasılığı yoktur.)

Sunucumuzda ki Java hatasından dolayı atılan oyuncularımızdan özür dileriz. Sorunu çözmüş bulunuyoruz.

FireWall aktif edildi. DDOS saldırılarına karşı önlemler almaya devam ediyoruz.
 

DarkRazer

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
1.Serveriniz Eskisi Kadar lagsız Değil
2.GG Yazdımızda Aşağılama Olarak Mute yiyorum GG Nin Anlamını Bilmeyen Bir Kurucudan Beklenmez Hata
[GG nin Anlamı God Game Yani iyi oyundu Acaba Nasıl anlıyorsunuzu]


Her şeyin bir zamanı var derler; o zaman geldi, geçti bile...

Bu işe atılmak çok büyük deneyim ister, açıkçası ben böyle düşünüyorum. Faction denen oyun türü, belkide oyun türlerinin en ayrıntılısıdır. En kalitelisini yapmak uzun uğraşlar gerektirir. 2012 yılından beri VPS/VDS sunucularınla iç içeyim. Bu işe 14 yaşında başlayan bir ''çocuk'' olarak, işimi iyi yaptığımı düşünürdüm. AllowOnline sunucumla tanındım belkide. Zamanının 5-6 sunucusundan biriydi. İlk kez 60/60 oyuncu sayısına ulaştığımda ne sevinmiştim. Gözüm başka hiçbir şey görmemişti. Çok daha iyileri vardı tabiiki de. Ama bir çocuk gözünde kendi işinden iyisi yoktur, en azından ben böyle düşünmüştüm. 4 yıl boyunca sunucu deneyimlerim devam etti. Hiç pes etmedim. AllowOnline'den sonra başarıyı yakalayamadım. Geçen sene yeniden bir Faction sunucusu açtım, çok sıradan olduğu için tutmaması normaldi tabiiki de. Ve şimdi, sıradan dışı bir sunucu ile geliyoruz. Haşır neşir olduğunuz ''velvet fekşın'' sunuculardan ırak bir konsept belirledik. Buyrun, konumuzu okumaya davet ediyorum sizi.





6 Ağustos 2015 tarihinde ''FallenMC'' adı ile açılan xFall, gün geçtikçe aldığı iyileştirme güncellemeleri sayesinde kat ve kat büyümüştür. 5 kez harita değişimi yaşayan, lisanslı pluginlere sahip olan ve Türkçe'ye dikkat eden bir sunucu olarak tek misyonumuz Türk oyuncularına mükemmel hizmet verebilmektir. 30.000 kişiyi aşan kayıtlı oyuncusu, günlük 300 ziyaretçisi ve 150 devamlı oyuncusu bulunan xFall, şu anda Türkiye'nin en ayrıntılı PVP deneyimini, yaşatabileceğini düşünen bir sunucusudur.

Yetkili ve inşa ekibimizin her bir bireyi reşit olup, PVP adı altında 2 yıldır, Bukkit ve Spigot sunucuları altında 4 yıldır çalışmaktadırlar.
Sunucu kirası 3 ayda bir ödenip, bununla birlikte aylık alınan donorlarda hak gözetimi olasılığı %0'dır.
Sunucumuz ilk açıldığından bu yana 38 aydır donor olan üyelerimiz bulunmaktadır, sınırsız donor alırken tereddüte düşmeyiniz.
xFall, sıradanlaşma karşıtıdır. Her zaman farklı ve özgün olmayı ister. Bu yüzden hayatınız boyunca yaşamadığınız deneyimleri xFall'da yaşayacaksınız.
Diğer sunucularda ortalama yaş ortalaması 12-13 iken, xFall'da yaş ortalamamız 16'ya dayanmaktadır. Bu da daha nezih bir ortamda oyun oynamanızı sağlar.
İstediğiniz vakit yetkililerle iletişime geçebilir, öneri-istek-şikayetlerinizi belirtebilirsiniz.
xFall, adil bir sunucudur. Hiçbir şekilde bir oyuncu başka bir oyuncudan daha üstün olamaz. Bu, donorlarda da geçerli olup, sunucumuz Pay-To-Win sunucusu değildir.

Yetkili ekibimiz yeterli derecede geniştir. Üst düzey yetkililerimiz Java, C gibi programlama dillerinde kendini bir düzeye kadar eğitmiş; bu bilgilerini sunucuya aktarmışlardır.






8 GB RAM
4 Çekirdek İşlemcimiz
92 Kişilik Oyuncu Kapasitesi
Rabisu güvencesi
1 GBit İnternet Hattı




























Üstün seviye hile korumamız
Adil kitler
Uygun donorlar
Random ışınlanma özelliği
PVP'nizi en iyi geliştirebileceğiniz ortam
Lag oranı %98'e kadar azaltılmış!
Devamlı turnuvalar
BuildUHC ve SG kitleri ile teketek!
Türkçe komutlar
Çeşitli skriptler
Rapor sistemi (Log Kayıtlı)






MrHappy (Kurucu & Mimar)
GameKingTR59 (Kurucu & Developer)
IlhanBey032 (Sr. Moderator)

CowboyBebopTR (Sr. Moderator)

CreiZyz (Mimar)





125/200


 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
1.Serveriniz Eskisi Kadar lagsız Değil
2.GG Yazdımızda Aşağılama Olarak Mute yiyorum GG Nin Anlamını Bilmeyen Bir Kurucudan Beklenmez Hata
[GG nin Anlamı God Game Yani iyi oyundu Acaba Nasıl anlıyorsunuzu]
Açılımını daha kendin bilmediğin halde eleştirmen gayet komikmiş. GG'nin anlamının Good Game olduğunu biliyoruz ancak GG ez tarzında veya GG'yi aşağılama anlamında kullandıkları için bu kelimenin kullanımını yasakladık. GF yazabilirsiniz mute yiyen yok sonuçta. Lag konusuna gelirsek; ne yazık ki antihilemize güncelleme getirilmediği için ara sıra lag ve TPS düşüşleri oluyor biz de bu durumdan memnun değiliz açıkçası.
 

DarkRazer

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Açılımını daha kendin bilmediğin halde eleştirmen gayet komikmiş. GG'nin anlamının Good Game olduğunu biliyoruz ancak GG ez tarzında veya GG'yi aşağılama anlamında kullandıkları için bu kelimenin kullanımını yasakladık. GF yazabilirsiniz mute yiyen yok sonuçta. Lag konusuna gelirsek; ne yazık ki antihilemize güncelleme getirilmediği için ara sıra lag ve TPS düşüşleri oluyor biz de bu durumdan memnun değiliz açıkçası.
Ama Sizin gibi Professional İnsanlara Yakıştıramıyorum Ülkemiz Bu Yüzden Yanlış Anlamayla Gelişmiyor iyi günler
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Ama Sizin gibi Professional İnsanlara Yakıştıramıyorum Ülkemiz Bu Yüzden Yanlış Anlamayla Gelişmiyor iyi günler
Ülkemizin tek sorunu yanlış anlamak değil ne yazık ki. Bunu burada tartışmak isterdim ancak hem konuyu kirletiriz hem de boşa konuşmuş oluruz. Yapacağınız yorumu önce düşünüp sonra yazabilirsiniz. Aklınıza ilk geleni yazdığınızda sadece çamur atmış gibi görünüyorsunuz çünkü.
 

DarkRazer

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tamam o zaman konunuzu Daha Fazla Kirletmek istemiyorum Rahatsızlık İçin Özürdilerim :).
Günler
Ülkemizin tek sorunu yanlış anlamak değil ne yazık ki. Bunu burada tartışmak isterdim ancak hem konuyu kirletiriz hem de boşa konuşmuş oluruz. Yapacağınız yorumu önce düşünüp sonra yazabilirsiniz. Aklınıza ilk geleni yazdığınızda sadece çamur atmış gibi görünüyorsunuz çünkü.
 
Üst