PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

Resurft

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gayet hoş, Ilgi çekici bir sunucu. Umarım uzun yıllar boyunca ayakda durmaya devam eder.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Kalan sorunların hepsi düzeltildi.

Skinler bir günlüğüne sunucuda olmayacak ufak bir deneme yanılma yöntemi ile sorunları çözmeye çalışıyorum.

Lag sorunları düzeltildi.
Lokasyon geçişleri sık olduğu için bir süre boyunca kapalıydık şuanda sunucu aktif.

FireWall konusunda düzenleme yapıldı.

Ping sorunları düzeltildi.
Bazı eklentilerin donması çözüldü.
 

Veba_

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
PvP sunucuları hakkında çok fazla bir şey bilmediğim için aa bu kötü şu kötü diyemeyeceğim. Konu düzeni olarak gayet güzel olmuş. PvP sunucuları her zaman desteklenmeli bence. Bu yolda başarılar !
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
PvP sunucuları hakkında çok fazla bir şey bilmediğim için aa bu kötü şu kötü diyemeyeceğim. Konu düzeni olarak gayet güzel olmuş. PvP sunucuları her zaman desteklenmeli bence. Bu yolda başarılar !
Yorum için teşekkürler :)

Birkaç günlüğüne moralman çökmüş durumdaydım artık moralimi topladığım için yeniden eskisi gibi suncuyla ilgilenmeye başladım.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
FFA arenasında iken sunucudan çıkarsanız 1 saatlik uzaklaştırma alıyorsunuz.
Otomatik ban için sağlam düzenleme getirildi.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Kaç yıllık konu hala güncel güzel sunucu başarılar
Hala varlığını koruyan güzel bir pvp sunucusu
Alımlarıda hala mevcuttur .s
Yorum için teşekkürler :)

Ping sorunları düzeltildi.

SQL bağlantısında ki sorunlar düzeltildi.

Sunucu 12 saat uptime süresini geçtiğinde hata verip kapanıyormuş dün gece bu sorunla uğraştım ve çözüldü.
 

theminepvp

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Doğru Söylüyorsun Bende 2-3 Kez Ban yedim açtırdım ama yinede ban yedim bu hatayı düzeltin ardı ardına 4-5 kişi kesince hile oluyorız
DURDUK YERE HAPİSE GİRDİM HİLE OLMADIĞIM HALDE ! NİCKİM supercat . GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM !!![DOUBLEPOST=1438971813,1438971669][/DOUBLEPOST]
DURDUK YERE HAPSE ATTINIZ !!! hile değilim test yapbilirsiniz. ilginç olan ise spawnda afk iken hapse girmişim
HATALARINIZ AFFEDİLMEZ.
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Doğru Söylüyorsun Bende 2-3 Kez Ban yedim açtırdım ama yinede ban yedim bu hatayı düzeltin ardı ardına 4-5 kişi kesince hile oluyorız
Açtırdığına şükretmelisin bence. Kimseye torpil yapmadığımız için kurunun yanında yaşta yandığı oluyor elbet, ancak telafi etmeye çalışıyoruz.
 
Üst