Altın Provanas >[1.20-1.21.8]< Survival & Skyblock & BoxPvP & SkyPvP >[oyna.provanas.com]<

Buildergirl08

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Kardeş Ben Hırsızlık Yaptığım için ban yedim Özür dilerim Bida Böyle bir şey olmayacak önemli olan yaptığım hatayı anlamam banımı açarsan sevinirim nickim = Fankekas[DOUBLEPOST=1438398549,1438394181][/DOUBLEPOST]
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Kardeş Ben Hırsızlık Yaptığım için ban yedim Özür dilerim Bida Böyle bir şey olmayacak önemli olan yaptığım hatayı anlamam banımı açarsan sevinirim nickim = Fankekas[DOUBLEPOST=1438398549,1438394181][/DOUBLEPOST]
Birkaç gün uzaklaştırıldınız. Açılınca ben buradan yazarım size.
 

Buildergirl08

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Kardeş Şimdi Açsan Banımı Olurmu Birsürü işim var oyunda Ev yapıyordum yarım kaldı arkadaşlarla klan savaşına hazırlanıyorduk yarım kaldı lütfen ya kardeş şimdi açarmısın Nick = Fankekas
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu arada sanırım markette ışıktaşı yok,ayrıca istek kutusunun yanında mürekkepli kitap verseniz iyi olur.Yeni gelen arkadaşlar için,belki vardır da ben göremedim.

Edit:Yeni orman yapmanız çok iyi olmuş,bir kaç saat gezerek köy,okyanus anıtı,tapınak falan buldum.Ayrıca bozulmuş chunklarda var ama yerini hatırlamıyorum,sanırım köyün yanında bir yerlerdeydi.Düzgün kumtaşı kasmak için ideal :D
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Bu arada sanırım markette ışıktaşı yok,ayrıca istek kutusunun yanında mürekkepli kitap verseniz iyi olur.Yeni gelen arkadaşlar için,belki vardır da ben göremedim.

Edit:Yeni orman yapmanız çok iyi olmuş,bir kaç saat gezerek köy,okyanus anıtı,tapınak falan buldum.Ayrıca bozulmuş chunklarda var ama yerini hatırlamıyorum,sanırım köyün yanında bir yerlerdeydi.Düzgün kumtaşı kasmak için ideal :D
Işıktaşını ekledim :)
 

BatEast

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
kritex abi nie diğer faction serverinizi kapadınız ya .. kaç gündür server server geziom sizin server gibisinden yok yaa lütfen abi şu serveri tekrardan kullanıma aç ... sizin gibi ilgili yetkililer yok abi ... provanas faction un geri dönmesi dileğiyle ....
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
kritex abi nie diğer faction serverinizi kapadınız ya .. kaç gündür server server geziom sizin server gibisinden yok yaa lütfen abi şu serveri tekrardan kullanıma aç ... sizin gibi ilgili yetkililer yok abi ... provanas faction un geri dönmesi dileğiyle ....
Belki bir gün, ama şu an survivala yoğunlaşacağım. Zaten kapattığım için yeteri kadar kötü hissediyorum kendimi.. Onca oyuncunun emeği gitti maalesef.
 

BatEast

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Belki bir gün, ama şu an survivala yoğunlaşacağım. Zaten kapattığım için yeteri kadar kötü hissediyorum kendimi.. Onca oyuncunun emeği gitti maalesef.
provanas survivalda güçlendim ve artık sıkılmaya başlayınca bıraktım oynamayı pek oynamıyodum sizin faction serveriniz açılmış diye geri dönmüştüm mnecrafta...
 
Üst