Kritex
Engineer
- En iyi cevaplar
- 0
Haha, reklam verilmiş durumda zaten. Güncel yazmana gerek yokGüncel
Haha, reklam verilmiş durumda zaten. Güncel yazmana gerek yokGüncel
Şimdi dene bakalım. İsmindeki büyük küçük harf uyumuna göre kayıt olursunuz. O yüzden dikkatli yaz.serveri öneririm çok oynamışlığım vardır ... Teşekkürler ... provanasa geri dönmeyi düşünüyoumda oyunda herşeyi yaptım sıkılıyorum ...[DOUBLEPOST=1440750395,1440749002][/DOUBLEPOST]ya kurucu bir şey sorucam servere girecem bu isime oyuncu zaten oyunda diyor kardeşimin çarıyla girdim baktım servere bateast yok ee yok olduğu halde nasıl oyunda diyoroda girmiyor ... bugdamı kaldım acaba ?
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Yan hesaplarından kullanmadığın var mı ? Ya da modem sıfırlayıp girebilirsin.şimdide kayıt ol diyor kayıt oluyorum yeterince ıp sayısına ulaştın diyor ...Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Bana skypedan yazarsan daha rahat çözeriz, tatilde olduğum için oyuna giremiyorum.Kritex,Maya adlı rehberin görevden alınmasını istiyorum.Ben aylar önce çöle kale yaptım,adam geldi önüne direkler çekti çukurlar kazdı.Biz de aynısını adama yaptık,şikayet üzerine kaldırıyorduk ki kaldırırken ban yedik.Ben mecbur muyum claimimin önünde kırıktaş duvarı görmeye?
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.Edit:Ayrıca arkadaşı KustikaHD'yi çağırdı,bizi oltayla lava itmeye çalıştı.Az kalsın ölüyoduk,tp atıp arkadaşını çağırmaya ne hakkı var yahu?Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Boş verin,zaten o suru yapan arkadaş inadıyla kaldırmadı 3 saat boyunca.Yine kaldırmayacak,o sur kalemin önünde olduğu sürece de rahat etmeyeceğim.Zaten oyundan sıkılıyordum,bırakmam için bir bahane oldu.Teşekkürler.Bana skypedan yazarsan daha rahat çözeriz, tatilde olduğum için oyuna giremiyorum.
Isminizi yazın buradan, diğer arkadaşın da ismini yaz. O surları düzeltmek sorun değil, ama böyle bir durumda bana gelmen gerekirdi başkalarını grieflemek yerine. İki tarafada bu seferlik uyarı veriyorum.Boş verin,zaten o suru yapan arkadaş inadıyla kaldırmadı 3 saat boyunca.Yine kaldırmayacak,o sur kalemin önünde olduğu sürece de rahat etmeyeceğim.Zaten oyundan sıkılıyordum,bırakmam için bir bahane oldu.Teşekkürler.
İsmim derrick_21,arkadaşın ismi Adeleston.Defalarca uyardım oraya sur çekme diye,dinlemedi.Hatta kale yapacaksan yardım ederim dedim.Zaten bizim partideydi bana saldırınca bende partiden attım.Arkada zaten başka insanları da rahatsız etmiş diye duydum.İlginiz için teşekkürler.Isminizi yazın buradan, diğer arkadaşın da ismini yaz. O surları düzeltmek sorun değil, ama böyle bir durumda bana gelmen gerekirdi başkalarını grieflemek yerine. İki tarafada bu seferlik uyarı veriyorum.
Teşekkürler ama arkadaşım suçsuzdu o da kaldırırken banlanmış galiba ama banı kaldırılmamış Maya'ya iletirseniz sevinirim.Ben tatilden döndüğümde ilk iş o araziyi düzeltmek olacak. Sizde o zamana kadar grieflemeden olayı içinizde anlaşarak çözerseniz sevinirim. İyi oyunlar