Altın Provanas >[1.20-1.21.8]< Survival & Skyblock & BoxPvP & SkyPvP >[oyna.provanas.com]<

Darknightmare

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Başarılar,
sunucuyu ziyaret ettim
arenayı yakan troops, çok güzel arena olmuş devam edin deyip arenayı koymayan kritex, tamam yarın hallediyorum deyip 1 ay beklediğimiz, o güzel iftiraları gelişigüzel savurabilen kritex'i de unutmadık :) çok eğlenceli bu yetkili kadrosunu her ne kadar beğenmesem de oyuncu sayısının artmasına sevindim
(yaptığım yapıların başka oyuncular tarafından görülmesi)
Buradan bir diss atayım dedim
İyi Forumlar.
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende survival sunucunuz sıfırlanırsa çok iyi olur Artık maf oldu dünya her şey hiç doğal yer kalmadı heryer yapay oyuncularda eminimki sıfırlamanızı kabul edicektir bir oylama yapıp sunucuyu sıfırlarsanız süper olur.
Oha ben o kadar yapıyı boşa mı yaptım? Sıfırlanma söz konusu bile olamaz.Server 2 hafta geriye alınsa bile ağlamaklı oluyorum.Emek çok farklı bir şey arkadaşlar.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Skyblock, Market eklendi. Karpuz Kabak satış fiyatı 10 kat düşürüldü. Kaktüs satış fiyatı 3 kat arttırıldı.

Skyblock, markete para alımı eklendi.

Skyblock, yeni vip akşama eklenecek.
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sunucu çok iyi fakat survival denmiş'de mıllete 150 200M :) 40 50 tane golem :) Garip :(
Kardeşim bu servera Temmuz başladım şu an toplam 450 m param 10 tane de golemim var (biliyorum golem baya az çünkü golem fiyatları çok yükseldi)
Yani azmettiğin sürece sen de yaparsın vip almana falan da gerek yok şuana kadar hiç vip almadım.Tabi şu an golem fiyatları baya yüksek para kasıp düşmesini beklersen düşünce de alırsan sen de gelişirsin.Ayrıca kaktüs farmdan verim almak için yatay yapın farmlarınızı.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Kardeşim bu servera Temmuz başladım şu an toplam 450 m param 10 tane de golemim var (biliyorum golem baya az çünkü golem fiyatları çok yükseldi)
Yani azmettiğin sürece sen de yaparsın vip almana falan da gerek yok şuana kadar hiç vip almadım.Tabi şu an golem fiyatları baya yüksek para kasıp düşmesini beklersen düşünce de alırsan sen de gelişirsin.Ayrıca kaktüs farmdan verim almak için yatay yapın farmlarınızı.
Teşekkür ederim uygun bir örnek olduğun için :)
 
Üst