E3 geldi geçti ve hakkında en ufak bir makale bile yazılmadı. En azından Multiplayer gibi kaliteli oyun sayfalarından bilgi alabiliyoruz. Bu forumun teması Minecraft olarak kalmalı, sonradan oyun sitesi olunmaz.
Bunun yanı sıra reklamlar yüzünden oluşan boşluklarda gerçekten rahatsız edici.
Ayrıca düzgün editörler bulunursa yalnızca 1 - 2 kişi bile gerçekten kaliteli iş çıkarabilir. Bu forumda da gerçekten kaliteli konu açan çok nadir kişi sayısı var. Şöyle gördüğüm yazarlara bir göz attım. Ve çoğu yazarın kötü konu açtığını gördüm.
Şu sözleri de eklemek isterim, eğer genel oyun forumu olunacaksa Minecraft kategorileri gitmediği sürece bu Minecraft konuları açılmaya devam edecektir. Eğer kaldırılmayacaksa, diğer kategorilerde ön plana getirilmeli bence, yoksa '
Genel Oyun Forumu' kavramını artık bu forum taşıyamaz.