bi yerde dursa vurcamdabide shout atarak aşşağı indirip kesmeyi dene :/
Hayır adını hatırlamıyorum bir shout vardı attığın gibi bir süreliğine ejderhanın uçmasını engelliyordu. Ben o ile öldürmüştüm. hiçbir şekilde ölmüyorsabi yerde dursa vurcamda
Az öl gel*Hayır adını hatırlamıyorum bir shout vardı attığın gibi bir süreliğine ejderhanın uçmasını engelliyordu. Ben o ile öldürmüştüm. hiçbir şekilde ölmüyorsa
Crosshair o ejderhaya bakılıyken ''é'' tuşuna bas ve kill yaz tamamdır. Ejderha öldü konu kilit
Bu arada sorunun çözülmedi değil kill komutu herkesi öldürüyor bu endenle her türlü ölecektir
konu ismini ÇÖZÜLDÜ olarak değiştirirsen sevinirimİyi ejderha kesmeler
![]()
Ana görev diye hatırlıyorum, şu amcaların dağında oluyor görev zatenöldurmeye çalıştıgın ejderha muhtemelen paarthurnax o dost bi ejderha gorevi Delphine verdiyse dinleme onu ejdere vurmadan yanına git seninle konusacak ... karsıdaki paarthurnax degil ise mod yuklu ise modları sil load yap - oda olmazsa o gorevi es geç
tamam halletdimHayır adını hatırlamıyorum bir shout vardı attığın gibi bir süreliğine ejderhanın uçmasını engelliyordu. Ben o ile öldürmüştüm. hiçbir şekilde ölmüyorsa
Crosshair o ejderhaya bakılıyken ''é'' tuşuna bas ve kill yaz tamamdır. Ejderha öldü konu kilit
Bu arada sorunun çözülmedi değil kill komutu herkesi öldürüyor bu endenle her türlü ölecektir
konu ismini ÇÖZÜLDÜ olarak değiştirirsen sevinirimİyi ejderha kesmeler
![]()