warman11111
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Server 1.8 versiyonuna geçicek mi ? 1.8 de craklilerin skini olmayacak ve bu yüzden premium üyeler onlarla dalga geçebilir ve galiba 1.8 için bukkit yok yani crak serverler 1.8 é geçemeyecek diye bir söylenti var doğrumudur?