SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

qRowLinqNite

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Oyuna girmek için sizin launcherimi kurmamız gerek ? premiumum ve sizin sunucuda oynamak istemiştim yalnız crack mc lerle pre girince direkt olarak banlanıyor hesap sunucu güzel ama
 

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Oyuna girmek için sizin launcherimi kurmamız gerek ? premiumum ve sizin sunucuda oynamak istemiştim yalnız crack mc lerle pre girince direkt olarak banlanıyor hesap sunucu güzel ama
Oyuna girmek için SonOyuncu Launcher şart. Ayrıca premium hesabının kullanıcı adıyla SonOyuncu'ya girdiğinde herhangi bir ban problemin olmayacaktır.
 

xDarkBroos

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
ESAS AKIL
Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında, adamın biri sorar:
"Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz?"
Doktor, "Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç şey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan, ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı tercih ettiğini soruyoruz. Siz ne yapardınız?", der.
Adam, "Ooo! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova, kaşık ve fincandan büyük."
"Hayır," der doktor, "normal bir insan küvetin tıpasını çeker."
Ders: Akıl, sadece bize sunulanlar dışında çözüm bulmaktır.
 

Adrastos

Statsanwalt
Emekli
En iyi cevaplar
11
Yeni gelen Herobrine Chamber isimli oyun çok eğlence katmış. Gayet güzel bir yenilik olmuş, beğendim!
 

KatilBalinaTr

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Sunucudaki kitpvp berbat vip'lere godmode verin daha iyi millet 3 5 kuruşa vip alıp kaplumbağa kitiyle kesiyor herkesi adam akıllı oynayamıyoruz
adminlerde hiç uğraşmıyor...
 

StayHere

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sunucuyu çok önceden oynardım Rush ile başlamışdım.Şimdi tekrar geliyorum :)
 

KatilBalinaTr

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Sende puan biriktirip alsana kardeşim. En kötü diken adam ile normallere saldırırsın.
:D canım nerdeyse 20k puanım var oyunda usta target'cıym lkmqlekm artık vipleri target atıp killerini çalarak uzaklaştırıyorum buda birnevi tehtid oluyor ama nafile yine akılsız vipler dalıp duruyor şu kitin gücünü azaltın yahu
 
Üst