SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

AdaletWasHere

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Anladım. Birkaç sorum daha olacak. Acaba asistan olmak için hangi prosedürler lazım ? Bir diğer sorumda acaba Asistan bölümünde boş konteyjan varmıdır acaba ? ( @IRFN )
 
Son düzenleme:

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Anladım. Birkaç sorum daha olacak. Acaba asistan olmak için hangi prosedürler lazım ? Bir diğer sorumda acaba Asistan bölümünde boş konteyjan varmıdır acaba ? ( @IRFN )
Asistan kadrosunda hiç boş yer olmadı. Yani aslında alım yok da diyebilirim. Biz
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
sitesinden başvuruları alıyoruz, bizi çok etkileyen biri olursa çağırıp konuşuyoruz.
 

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Sanırım anti yapıdaki insanları banladığımız için değer vermiyor oluyoruz. 2000+ online oyuncusu olan bir sunucuyuz, yönetim kadrosu ilk mesajda yazıyor. TeamSpeak3 destek, web sitemizden destek ve oyun içerisinde asistan ve moderatörler ile destek sağlıyoruz. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, sabah 8'de mesaim başlıyor, gece saat 3'e 5'e kadar bu oyuncular için daha fazla ne yaparız diye düşünüp eklenti kodluyoruz. Sırf bu saatlere kadar oyuncuları düşündüğüm için bir devlet kuruluşunda memuriyetime etki edebilecek düzeyde 2 adet tutanak tutuldu hakkımda mesaiye geç kalmaktan. O asistanlar, moderatörler hiçbir geliri olmadan size cevap yetiştirmeye çalışıyor. Buna rağmen destek yollarını suistimal eden yüzlerce kişi oluyor. DonduranAtes deseniz adamın uyku düzeni kalmadı, kaçta uyuyup kaçta uyandığı belli değil, gece gündüz sizler için çalışıyor. Herkes elinden gelenin FAZLASINI yapıyor ama neymiş, "oyuncusuna önem vermiyor, ilgilenmiyor".
Bunu burada belirtmek zorunda değilim ama emeğe saygısı olmayan kişiler görsün bunu.
Ya gerçekten sizin ekibiniz en çalışkan en iyi ekip hep sizi örnek alıyorum.İyiki varsınız...:)
 

SearcherCrowTR

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
ARKADAŞLAR DRAGO ESCAPE FELAN FILAN BUNLAR OLMIYICAK BEN SPEAW ILE GORUŞTUM
AÇIKCASI KENDILERININ KODLAMADIGI OYUNLARI YAPMIYORLAR
DragonEscape önerdım fakat bız sadece kendı kodladıgımız oyunları one suruyoruz dendı
Eğer oyle mınıgamesler ıstıyorsanız Onların kodlamasını beklıceksınız başkasınınkını kullanmıyorlar
 

Swertyy

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
ARKADAŞLAR DRAGO ESCAPE FELAN FILAN BUNLAR OLMIYICAK BEN SPEAW ILE GORUŞTUM
AÇIKCASI KENDILERININ KODLAMADIGI OYUNLARI YAPMIYORLAR
DragonEscape önerdım fakat bız sadece kendı kodladıgımız oyunları one suruyoruz dendı
Eğer oyle mınıgamesler ıstıyorsanız Onların kodlamasını beklıceksınız başkasınınkını kullanmıyorlar

Biz önerimizi yapalım da belki esin kaynağı olur onlar için.
 
Üst