SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Haklısın yok. Ben ilk 100 de değil iken karşılaşıpta yenemediğim tek insandı yoloman kardeşim. Ama yenilmem iyi oldu acayip ego birikmişti o gunden sonra bi paranoyak davrandım guncraftta. Ve o gün iyi bir arkadaş vede çok iyi bir rakip edindim. ( Ne gerek vardı bu hikayeye bilmiyorum anlatmak geldi içimden.)
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Tekrar bir taraflarım kalkmaya başladı sanırım , hmm...

edit: arada bir bana oluyor böyle.
 

DonduranAtes

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sanırım @IRFN a garezin var. @IRFN a garezin olmasını anlarım da niye örnek almasınlar ? Türkiye'de zaten kaliteli sunucuların sayısı azken dahada mı azalsın ? Ha bu arada aglamak değil ağlamak.

Böyle olması doğal, gerçekleri kaldıramıyor arkadaş. Çakma lobisinden tut menüsüne kadar sonoyuncu ile aynı yaptığını biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam lobi mapınıda çalıp değiştirmişlerdi. Hatta arkadaşlar beni eğitmiş, sağda solda donduranatesi ben eğittim gibi laflar çıkarıyorlardı. Yüzlerine vuruncada böyle boş konuşuyorlar işte , ölü taklidi yap gider :lol:
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
[
Böyle olması doğal, gerçekleri kaldıramıyor arkadaş. Çakma lobisinden tut menüsüne kadar sonoyuncu ile aynı yaptığını biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam lobi mapınıda çalıp değiştirmişlerdi. Hatta arkadaşlar beni eğitmiş, sağda solda donduranatesi ben eğittim gibi laflar çıkarıyorlardı. Yüzlerine vuruncada böyle boş konuşuyorlar işte , ölü taklidi yap gider :lol:

O değilde Guncraft ne oldu ? :D

edit : profil foton çok taş :ASD:ASD:ASd
 

AzlaazTR

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Böyle olması doğal, gerçekleri kaldıramıyor arkadaş. Çakma lobisinden tut menüsüne kadar sonoyuncu ile aynı yaptığını biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam lobi mapınıda çalıp değiştirmişlerdi. Hatta arkadaşlar beni eğitmiş, sağda solda donduranatesi ben eğittim gibi laflar çıkarıyorlardı. Yüzlerine vuruncada böyle boş konuşuyorlar işte , ölü taklidi yap gider :lol:
Ömer Abi skype üzerinden Doğum günün kutladim DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN DONDURAN REİS. :D
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
O değilde Guncraft ne oldu ? :D

edit : profil foton çok taş :ASD:ASD:ASd[/QUOTE]


edit : çok failli bir mesaj oldu :S
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Plugin çok eksi olduğundan gene kodlamaya aldilar.[/QUOTE]

Onu biliyorum , ne zaman biter diye sordum.
 

xkingkral

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Lütfen yardım edin sonoyuncuya baska carla kayıt oluyodum e maili yanlış yazdım sonra tekrar kayıt olmayı deneyince zaten boyle bir kullanıcımız var dedi geri nasıl duzeltebilirim yardım edin
 
Son düzenleme:
Üst