SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Ben gördüğümü söylerim dostum. Kill aurasından macrosuna seri ok atanına var gir oyna 2 dakika anlarsın demek istediğimi. Kendini egolu egolu övmenize gerek yok. Azıcık yaşınızın olgunlugunu gösterin.
Killaura, seri ok vb. bir hileyi videoya alıp buraya gönderirsen, ilgili kişiyi inceler soruna bakarız. Veya en basitinden kendin hile açmayı deneyip yine burada gösterebilirsin. Bilmiyorum sunucuya hiç girdin mi ancak SonOyuncu Launcher harici (diğer launcherlar ve hile clientler) ile sunucuya girilemiyor ve son baktığımda SonOyuncu'daki client çeşitlerinde vanilla ve optifine dışında seçenek yoktu. Hayal gücünü başka yerlerde değerlendirmeni tavsiye ederim.

Report sistemi çalışmıyor ya da bozuk veya ben kullanamıyorum ayrıntılı değil.

Rush'da çok trollüyorlar , çoğu macro hatta biri diyor "Macro açmak serbest" bu nedir abi ya !?

Kimisi çok küfür ediyor.Anama bile küfür ediyorlar ben bişi demiyorum yönetim ilgilenir diyorum 1 gün sonra aynı adam tekrar sövüyor bana ?

"m*" dedik direk biz cezalandırıldık.Vay be
Report sistemi aşırı derecede suistimal edildiğinden web site üzeri destek sistemi üstünde çalışıyoruz. Oyun içerisindeki report sitemini aktif ettiğimizde 2 günde 10.000 üzerinde talep geldi ve bunların %80'i gereksiz kullanımdı. Ayrıca küfür konusunda da herhangi bir kanaldan bize iletilen ekran görüntülü küfür şikayetlerinde gerekeni yapıyoruz.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Pek yapabilecekmisiniz ama bilmiyorum hayal gücüm iş başında :/

Launcheri açtığımızda oyuna girdiğimizde 2 pencere açılsın biri normal minecraft kalsın diğeride canlı destek gibi olabilir.Mikrefonlu ya da güven açısından kameralı olabilir birini şikayet ederiz ama SS atmazsak şikayet kabul edilmez felan siz ayarlarsınız :/
 

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Şu sitenizide yenileseniz artıkın. Birde premiumlar için özel giriş yapsanız. Zorla başka hesap açıp girmek zorunda kalıyoruz. Ayriyeten inanılmaz derece hile var. Hile korumalarında geliştirme yada benzeri şeyler yapın. Oyuna destek sistemi lazım. Sitenizdek ibozuk.
SonOyuncu. Hile. Hımm. Hayal gücü. Bol kese. Belge?¿
Konu kilit.
 

KarakuleMC

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
1
Neyse kardeşim ben anlıyacağımı anladım egolu pohpohlanmış ergen insanlarla daha fazla muhattap olamam alaycı tavrınızı bırakıp 2 dakika girmediğiniz sunucunuza girin (gizli hesaplarla girip oyun oynayın) Launcher diye koyduğunuz şey 3 sc skin satmaktan başka bir işe yaramıyor.
 

DonduranAtes

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Neyse kardeşim ben anlıyacağımı anladım egolu pohpohlanmış ergen insanlarla daha fazla muhattap olamam alaycı tavrınızı bırakıp 2 dakika girmediğiniz sunucunuza girin (gizli hesaplarla girip oyun oynayın) Launcher diye koyduğunuz şey 3 sc skin satmaktan başka bir işe yaramıyor.

Ne egosu yahu, asılsız suçlamalarına irfan cevabını vermiş egoyla alakası yok bunun :) Biz değil sen girmemişsin 2 dakika sunucumuza. 2 Sene önce girip hilelerden sıkılıp çıkmışsın, 1 sene oldu biz launcheri getireli 1 senedir de hile kullanılamıyor. Hile aç video ile kanıtla ondan sonra suçlama yap. Haa makro konusuna gelirsek doğru, makro çalışıyor ancak onada çözüm bulacağız elbet.

Skin konusuna gelirsek, SonOyuncu vergi ödeyen resmi bir şahıs firması olarak görünüyor. Bizim normal sunucu giderleri haricinde aylık 1500 e yakın devlete ödememiz var. Ve launcherin extra olarak bize çıkardığı launcherin auth sunucusunun giderini saymıyorum bile. İçersinde sonoyuncunun online sayısı kadar bağlantı saklıyor. Bu giderleri bir şekilde karşılamamız gerekiyor değil mi.

İçinizde SonOyuncu ya karşı bir nefret oluşmuş, olmayan şeyleri oluyormuş gibi gösteriyorsunuz. Beğenmiyorsanız oynamayın arkadaşlar, asılsız suçlamalarla insanların emeklerini çürütmekten başka bir yere varamazsınız.
 
Son düzenleme:

TRdoodlez

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
@IRFN Şu sunucuya ne zaman faction gelecek... Faction oynayacak server kalmadı so-faction un tadı hiç bi yerde yok ,nereye baksan editli lapisli saçma sapan serverlar..
 
Son düzenleme:

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Hide and seek oyununuda bekliyoruz :D

Faction açıcaksanız 2 ayda 1 resetlerseniz güzel olur.herkes güçlenmiş olur yeni başlayanlar için felaket olur
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
@IRFN Şu sunucuya ne zaman faction gelecek... Faction oynayacak server kalmadı so-faction un tadı hiç bi yerde yok ,nereye baksan editli lapisli saçma sapan serverlar..
Faction projemiz şuanda beklemede ne zaman başlanacak bilemiyoruz. Ondan önce daha gelecek çok oyun var :)

Hide and seek oyununuda bekliyoruz :D

Faction açıcaksanız 2 ayda 1 resetlerseniz güzel olur.herkes güçlenmiş olur yeni başlayanlar için felaket olur

Oda gelicek :)
 

FuryRS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öncelikle sunucunuz çok iyi ve değer de verdiğiniz belli. 1-2 gündür kulağıma sizin ve diğer hub sunucuların (gelişmiş olanların) ram miktarının 12-16 gb olduğu gibi absürt bir şeyler geldi buunun doğruluğunu araştırırken burayı buldum ve sormak istedim. Doğruluk payı var mıdır ?
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Öncelikle sunucunuz çok iyi ve değer de verdiğiniz belli. 1-2 gündür kulağıma sizin ve diğer hub sunucuların (gelişmiş olanların) ram miktarının 12-16 gb olduğu gibi absürt bir şeyler geldi buunun doğruluğunu araştırırken burayı buldum ve sormak istedim. Doğruluk payı var mıdır ?
Sunucularımızın bende olduğu kadarıyla listesi buradadır.


Sadece benim kişisel Debian sunucum dahi 16 GB, malesef Minecraft yüksek kaynak tüketen bir oyun olduğundan, 12-16 GB ile böyle bir sunucuyu anca hayal dünyamızda açabiliriz (:
 

FuryRS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sunucularımızın bende olduğu kadarıyla listesi buradadır.


Sadece benim kişisel Debian sunucum dahi 16 GB, malesef Minecraft yüksek kaynak tüketen bir oyun olduğundan, 12-16 GB ile böyle bir sunucuyu anca hayal dünyamızda açabiliriz (:
Zaten bende inanmamıştım fakat arkadaşlar böyle bir şey ortaya atınca tabii ısrarda edince mecburen araştırmak istedim... Teşekkürler ve Kolay Gelsin...
 
Üst